,

piątek, 12 kwietnia 2013

Kosmetyki MakeUpGeek

Kosmetyki MakeUp Geek!
Hellou wszystkim !

Ten post będzie poświęcony kosmetykom, które dostałam od Makeup Geek . Jest to strona, gdzie umieszczam także swoje makijaże. Któregoś pięknego dnia, dostałam wiadomość z podziękowaniami za wysyłane makijaże, za pomoc w tworzeniu ich strony :) W ramach podziękowania zaproponowali, abym wybrała sobie 27 cieni oraz 3 żelowe eyelinery ich firmy. Właśnie wczoraj przesyłka dotarła! Achh. Zamiast 27 cieni dostałam ich 29, 3 eyelinery i własnoręcznie napisaną karteczkę ;)) Bardzo mi miło, że zainteresowali się moimi makijażami,a  przez tą "akcję" mam jeszcze więcej chęci i pomysłów na nowe makijaże ;D Poniżej wstawiam kilka zdjęć z moimi zdobyczami. Pozdrowienia ;))





3 komentarze:

  1. Ja wczoraj otrzymalam moje 12 cieni z identyczna kartczka tylko imie jest zmienione i podejzewam ze tresc widaomosci, ktora dostalas Ty i ja byla identyczna :)
    Ja moje juz w kilku makijazach przetestowalam i jestem mega zadowolona, mam nadzieje ze Tobie tez przypadna do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję ;D Czytałam już wcześniej na jakimś blogu, że dziewczyny też dostały taką karteczkę. Nie ukrywam jednak, że własnoręcznie napisana karteczka to bardzo miły gest z ich strony. Kosmetyki również zdążyłam już sprawdzić, jak na razie nie zawiodłam się :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Masz racje, karteczka recznie wykonana sprawia, ze czuje sie doceniona przez kogos na powaznie i traktowana po przyjacielsku :)
      Obserwuje i zostane z Toba na dluzej :)

      Usuń