,

czwartek, 2 maja 2013

Makijaż 68- Mango Tango- Makeup Geek

Makijaż 68



Dzisiaj w roli głównej cień od Makeup Geek, o fajnej nazwie, a mianowicie- Mango Tango ;)) Gdzieś widziałam podobny makijaż, uznałam, że może pasować do szarych oczu i chyba się nie myliłam ;)) Zapraszam!

1. Ruchomą powiekę pokrywamy białą bazą/korektorem. Nakładamy na to cień w kolorze koralowym (Makeup Geek- Mango Tango). Rozcieramy granicę ku górze.

2. Nad załamanie nakładamy brązowy cień. (Paletka Sleek- Au Naturel). Nałożyłam cień pędzelkiem na dłoń, roztarłam, a następnie nakładałam na powiekę. Cień jest wtedy delikatniejszy i możemy nakładać go coraz więcej, aby uzyskać zamierzony efekt. Tym bardziej, gdy korzystamy z ciemnego cienia, a nie chcemy, aby był taki ciemny na powiece.

3. Wodną linię pokrywamy czarną kredką (3/4 długości oka). Na dolną powiekę nakładamy ten sam brąz, co w punkcie 2 i rozcieramy. Przy górnej linii rzęs malujemy czarną kreskę żelowym eyelinerem. 

4. Poprawiamy kolor i kształt brwi. Tuszujemy rzęsy. Wewnętrzny kącik możemy zaakcentować jakimś jasnym, połyskującym cieniem.


Gotowe! Powodzenia ! ;))

7 komentarzy:

  1. Sliczny makeup i obledna kreseczka, prosciutka jak od linijki . Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda Mieczkowska3 maja 2013 01:24

    Jakiego eyelinera używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gel Liner z INGLOTA #77 ;) i nakładam go cieniutkim pędzelkiem :)

      Usuń
  3. bardzo fajny blog,napewno bede czesciej odwiedzac
    u mnie dzis o ziaja sopot spa
    zapraszam rowniez na rozdanie u siebie MUA,sleek,yankee,batiste czyli kilka perelek z UK
    x x x

    OdpowiedzUsuń