,

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Makijaż 77- Lekki powiew świeżości

Makijaż 77


Hejj !!!
Wróciłam!! Przepraszam za tak długą nieobecność, ale zaczęłam pracować i nie mam teraz kompletnie czasu. Dzisiaj mam akurat dzień wolny, pozałatwiałam różne ważne sprawy i mam trochę czasu na nowy post :) Dzisiaj chcę Wam pokazać szybki, praktyczny, dzienny makijaż :) Jest bardzo delikatny i ostatnio często mam go na sobie. A na koniec mój nowy nabytek :)





 1.  Całą ruchomą powiekę pokrywamy różowo-łososiowym cieniem połyskującym na złoto. Przyciemniamy brwi.

2. Zewnętrzny kącik powieki przyciemniamy ciemno-brązowym cieniem.

3. Załamanie powieki pokrywamy średnim odcieniem brązu.

4. Przy górnej linii rzęs malujemy kreskę czarnym eyelinerem wyciągając ją na zewnątrz. Wodną linię pokrywamy czarną kredką.

5.  Dolną powiekę delikatnie pokrywamy brązowym cieniem.

6. Tuszujemy górne i dolne rzęsy. Wewnętrzny kącik możemy rozświetlić jasnym połyskującym cieniem. 


A tak wygląda w całości :)


Produkty jakich użyłam:
1.Baza pod makijaż Pierre Rene- Smoothing Cashmere
2. Podkład Max Factor- colour adapt
3. Cienie MUG: Shimma Shimma, Cinderella, Latte, Mocha
4. Żelowy eyeliner- INGLOT #77
5. Tusz do rzęs- Maybelline Rocket 
6. Czarna kredka do oczu Maybelline
7. Zestaw do stylizacji brwi- essence
8. Bronzer-miss sporty- Tan up
9. Puder sypki- Manhattan 

A na koniec chciałabym się pochwalić swoim prezentem !!! Właśnie od dzisiaj w moim posiadaniu: Książka Katosu! :)) Może któregoś razu spróbuję odwzorować dla Was jakiś makijaż z tej książki :) Jestem Mega Mega szczęśliwa :)

Pozdrowionka i powodzenia! :))

1 komentarz:

  1. Piękny i subtelny Makijaż :) też muszę wreszcie nabyć książkę Kasi :)

    OdpowiedzUsuń