,

wtorek, 5 listopada 2013

Makijaż 83- Widok na Morze

Makijaż 83

Heejj ;)

Ostatnio mam troszkę więcej czasu, ponieważ zmieniłam pracę, dlatego też prawie codziennie udaje mi się dodać coś na bloga ;D W końcu ! Nie wiem jak długo to potrwa, ale mam nadzieję, że często będę miała tyle czasu, aby coś dla Was wymalować ;)) 
Dzisiaj propozycja makijażu trochę zimowego, bo składającego się z chłodnych odcieni, jednak takie kolorki kojarzą mi się też z latem, a konkretnie z moorzem... achh ... no, ale już niedługo i Wakacje xD Zapraszam na makijaż Krok po Kroku ;)) 

1. Na wewnętrzną część ruchomej powieki nakładam białą kredkę i rozcieram w stronę zewnętrznego kącika. To będzie moja baza pod biały cień.


2. Na wewnętrzny kącik nakładam jasny, połyskujący cień. Na środek powieki zaś turkusowy cień. Jasny połyskujący cień rozcieram w stronę turkusowego, aby na niego zachodził.


3. Na zewnętrzny kącik nakładam fioletowy cień. I tak jak wcześniej rozcieram na nim trochę jasnego, połyskującego cienia.


4. Załamanie powieki pokrywam jasnym, brązowym cieniem i rozcieram ku gorze. Dolną powiekę zaznaczam ciemnym brązowym cieniem. 


5. Przy górnej linii rzęs rysuję czarną kreskę żelowym eyelinerem. 


6. Wodną linię również pokrywam czarnym, żelowym eyelinerem. 


7. Tuszuję rzęsy. Podkreślam brwi.


Gotowe :)) 




Użyte kosmetyki:
1. Baza pod makijaż Pierre Rene- Smoothing Cashmere
2. Podkład Pierre Rene- Skin Balance- No 22
3. Puder Essence- fixing loose powder- all about matt
4. Bronzer Miss Sporty- Tan Up
5. Cienie: MUG- Ice Queen, Latte; Sleek- Curacao (turkusowy, fioletowy, biały perłowy cień)
6. Czarna kreska: INGLOT #77- czarny, żelowy eyeliner
8. Tusz do rzęs- Maybelline Rocket
9. Zestaw do regulacji brwi Essence
10. Mgiełka utrwalająca makijaż E.l.f.
Powodzenia !! :) 


4 komentarze:

  1. bardzo podoba mi sie ta propozycja :)
    u mnie juz jutro pojawi sie nowy film,o gabeczce z real techniques
    kosztowala jedynie 4,99f i jesli okaze sie warta uwagi zrobie rozdanie w ktorym bedzie do wygrania
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    ooo, na pewno się tym zainteresuję ;))) słyszałam już duuuuużo dobrego o tej gąbeczce :) w takim razie czekam na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń