piątek, 10 stycznia 2014

Recenzja wybranych rzęs neicha

Rzęsy Neicha


Hej dziewczyny! :)
Trochę mnie mało tu ostatnio, ale to przez ten natłok obowiązków i różnych spraw związanych z przygotowaniami ślubnymi :) Także mam nadzieję, że zrozumiecie :D Dzisiaj w sumie króciutka recenzja rzęs firmy Neicha. Na próbę kupiłam na razie 2 rodzaje 107 i 109 plus klej :)


Informacje o produkcie:

Wysokiej klasy, ręcznie wykonane rzęsy wielokrotnego użytku na przezroczystym pasku silikonowym, który sprawia, że rzęsy wyglądają naturalnie bez konieczności malowania kreski eyelinerem. Już teraz wzbogać swój codzienny makijaż rzęsami, które nadają zalotny, lecz naturalny wygląd lub puść wodze fantazji i wybierz rzęsy bardziej ekstrawaganckie i dodające seksapilu, dzięki którym staniesz się gwiazdą wieczoru. Rzęsy są wykonane z materiału najnowszej generacji, dlatego nie odkształcają się i nie łamią będąc zarazem miękkie i delikatne jak naturalne. Rzęsy zapakowane są w oryginalne pudełko.


Rzęsy NEICHA 107

Moja opinia:
 Nie mam wielkiego doświadczenia w przyklejaniu rzęs i na początku bałam się jak mi to będzie wychodziło, alee.... jestem pod wrażeniem- za pierwszym razem udało mi się fajnie przykleić rzęsy! Ten rodzaj rzęs daje efekt pogrubienia, więc są dla mnie wprost idealne! Myślałam, że będzie wyglądało to sztucznie, ale nic bardziej mylnego. Rzęsy wyglądają bardzo naturalnie, łatwo się je przykleja i przede wszystkim łatwo czyści. Nosiłam je już kilka razy i można powiedzieć, że prawie wogóle nie zmieniły swojego kształtu, nic się nie urwało. Polecam baaardzo serdecznie. Zamówicie je na stronie Neicha Oo tutaj.



Cena: 14,90zł

Właśnie...NISKA cena, WYSOKA jakość !! 

A tu efekt na moich oczach:


Bez doklejania rzęs.


















Z doklejonymi rzęsami NEICHA 107



Rzęsy NEICHA 109

Moja opinia:
Rzęsy, podobnie jak te wyżej, wyglądają na oku bardzo naturalnie. Ten model jest delikatniejszy niż 107. Wogóle ich nie czuć na oku. Myślałam, że będę je ciągle czuła, poprawiała, itp. A tu miłe zaskoczenie, bo zaraz zapomniałam, że mam wogóle coś doklejonego do oka ;D Są cieniutkie, lekkie. Niestety je trochę zniszczyłam, bo po przyklejeniu potraktowałam je jeszcze maskarą i troszkę mi się powyginały, ale zakładałam je ponownie i nie było tego widać na oku :) Można je kupić Tuu.



Cena: 14,90zł

Brak zdjęcia bez doklejonych rzęs, ale jest z doklejonymi ;D Czyż nie wygląda to bardzo naturalnie? ;))



Klej do rzęs White - Biały

Od producenta:
Kleje do rzęs firmy NEICHA to jedne z najlepszych dostepnych na rynku klejów do rzęs. Klej White to klej lateksowy o bardzo dużej elastyczności. Jest również wodoodporny. Został opracowany według udoskonalonej formuły co czyni go klejem nowej generacji zachowującym się znacznie lepiej niż kleje obecnie dostępne na rynku.Klej sprzedawany w komplecie z aplikatorem. Klej jest barwy białej przez co łatwiej nałożyć go na rzęsy. Po wyschnięciu staje się przeźroczysty i jest niewidoczny.

Moja opinia:
Wybrałam ten klej, bo przeczytałam o nim bodajże u Makijażowo. Napisała ona wtedy, że klej jest bardzo dobry, i że ma fajny kolorek. Rzeczywiście! Kolorek jest fajny, a mianowicie jest to biały klej mieniący się na niebiesko :D Jak uda mi się to ująć ma zdjęciu to zaktualizuję post :) W pudełeczku razem z klejem znajduję się biała, plastikowa szpatułka, która..... nie wiem do czego służy :D Może ktoś mi powie? :D
A wracając do kleju, to jego działanie jest niezawodne. Nie miałam na razie w swoim asortymencie innego kleju, typu DUO, który też słyszałam, że jest dobry, ale myślę, że na razie na pewno zostanę przy tym, bo przypadł mi do gustu. Nakładając go na sztuczne rzęsy widać, jak klej jest rozłożony, gdzie można jeszcze go dołożyć itp., za chwilkę lekko zasycha i fajnie przywiera do powieki, a po chwili już go nie widać :) 



 Cena: 14,90zł


Noo to by było chyba na tyle, co do tych rzęs. Może niedługo powiększę sobie asortyment tego rodzaju, bo naprawdę warto :) 
A Wy korzystałyście już z produktów firmy NEICHA? Jeśli tak, to pochwalcie się swoją kolekcją czy też pojedynczymi produktami :) 

Pozdrawiam i do następnego ! :)










5 komentarzy:

  1. znam, kocham, uwielbiam;) podpisuję się! taka jakość w takiej cenie;D miód, cud, orzeszki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej info na moim blogu:

    http://agatawelpamakeup.blogspot.com/2014/01/41-liebster-awards.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś roku używam produktów firmy Neicha i bardzo sobie chwalę. Rzęsy chyba najlepsze w swojej klasie no i klej, który nie jest szkodliwy. Polecam

    OdpowiedzUsuń