,

wtorek, 7 października 2014

Makijaż 92- Trochę lata Jesienią

Makijaż 92
Hej Wszystkim!!
O matko jak dawno mnie tu nie było! Nawet nie chcę patrzeć na datę poprzedniego postu/ Przepraszam Was bardzo, ale tyle działo się w moim życiu... Między Innymi..... Zostałam mężatką :) 





A poza tym duuużo pracy. Ale nie ma co się usprawiedliwiać- czas brać się do roboty! Nie mam za dużo czasu wolnego niestety, ale postanowiłam, że POSTARAM SIĘ dodawać nowy makijaż choć raz w tygodniu! Napisałam z wielkich liter, bo naprawdę zrobię to jeśli tylko czas mi na to pozwoli. A teraz propozycja makijażu jesiennego,. ale jednak w kolorach letnich :)







1. Ruchomą powiekę pokrywam białą kredką i rozcieram.





 2. Taką bazę pokrywam jasnym szarym cieniem. 










3. Zewnętrzny kącik przyciemniam ciemnym szarym cieniem.
















4. Środek dolnej powieki pokrywam jasnym zielonym opalizującym cieniem.















5. Wewnętrzną część dolnej powieki pokrywam jasnym, miętowym cieniem. 















6. Zewnętrzną część dolnej powieki zaś ciemnym zielonym cieniem.
















7. Linię wodną oraz górną linię rzęs pokrywam czarnym eyelinerem. 











8. Tuszujemy rzęsy.















9. Konturujemy twarz bronzerem.
(a tu wersja MNIE w grzywce :) )

Użyte kosmetyki:
1. Podkład Pierre Rene Skin Balance cover- numer 20 CHAMPAGNE
2. Puder Manhattan- perfect teint- kolor 16 beige
3. Bronzer- Miss sporty- tan up ypur world- kolor 020 Hawaiian Hula
4. Biała kredka- NYX- Jumbo eye pencil- kolor 604 Milk
6. Cienie MUG: Pixie Dust, Shimmermint, Sea Mist
7. Cienie Clinique- szary jasny i ciemny.
8. Żelowy eyeliner- INGLOT kolor #77 black
9. Tusz do rzęs Bourjous Twist Up The Volume Mascara
10. Brwi- zestaw do stylizacji brwi- Essence, brązowa kredka Manhattan


To chyba wszystko.
I mam nadzieję do szybkiego zobaczenia!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz