,

poniedziałek, 26 października 2015

Makijaż 104- Pink Plum

Makijaż 104
Witajcie kobietki!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam piękny, delikatny makijaż w kolorach fioletu i różu. Moim zdaniem idealny w dzień ślubu <3 Swoją drogą to uwielbiam kolor fioletowy i często się tak maluję, nawet na moim ślubie kolor lawendowy, fioletowy był kolorem przewodnim :D Tak więc kilka zdjęć tego makijażu. Jesli jesteście zainteresowane makijażem krok po kroku, dajcie znać :) Wolicie makijaz krok po kroku w zdjęciach czy może spróbować skleić kolejny filmik? ;> Czekam na propozycje.

Proszę o klikanie serduszek na Makeup Geek <3 :) Z góry dziękuję!




Użyte kosmetyki:
1. Baza pod cienie ARTDECO 
2. Cienie LANCOME Maquiriche- fiolet i róż
3. Cienie Makeup Geek Shimma Shimma
4. Żelowy eyeliner Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner- Black
5. Maskara Bourjois Twist Up- Black
6. Zestaw do brwi Essence

P.S. Mówiłam już, że mam kochanego męża?? Właśnie wczoraj dotarł do mnie prezent urodzinowy od mężusia.... 


Słodko zapakowana paczuszka od MintiShop, a wniej.... mój pierwszy BEAUTY BLENDER + micro Beauty Blender- jest naprawdę powalającego rozmiaru :D I pyszna "króweczka", którą od razu zjadłam :D 
No to chyba tyle na dzisiaj, czekam na Wasze propozycje odnośnie makijażu krok po kroku- zdjęcia vs. filmik? 

Pozdrawiam,
Paolla MakeUp






2 komentarze: