czwartek, 7 stycznia 2016

Eyeliner w płynie CATRICE vs. N.Y.C


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje 2 ostatnie eyelinery w płynie. Jak wiecie zazwyczaj używałam eyelinera w żelu firmy MAYBELLINE. Któregoś razu przy okazji zakupów internetowych postanowiłam spróbować czegoś innego. Postawiłam na eyeliner w płynie firmy CATRICE. 

CATRICE LIQUID LINER W PŁYNIE DATING JOE BLACK 010

Producent pisze o nim jedynie, że...
"Perfekcyjne podkreślenie oczu: specjalna faktura i innowacyjny aplikator gwarantują jeszcze bardziej prezycyjny makijaż oczu!"

MOJA OPINIA:
Hmm.. powiem Wam szczerze, że odkąd go kupiłam, używałam go codziennie i jestem z niego bardzo zadowolona. 

*APLIKATOR*
Eyeliner ma dość krótki aplikator zakończony tzw. gąbką. Jak dla mnie ta długość jest idealna- bardzo wygodnie nakłada się eyeliner na powiekę. Aplikator jest dość precyzyjny. 


*KONSYSTENCJA/ WYKOŃCZENIE*
Wieeeelką zaletą jak dla mnie jest to, że ten eyeliner po wyschnięciu jest matowy (!)- jak widać na poniższym zdjęciu (dolna kreska po wyschnięciu eyelinera, górna kreska świeżo narysowana).


A na oku wygląda tak:



Tak jak już wspominałam, eyeliner ułatwia precyzyjne narysowanie kreski, także tzw. "jaskółka" to żaden problem :) 

*TRWAŁOŚĆ*
Jeśli chodzi o trwałość to musze powiedzieć, że byłam zaskoczona, ponieważ do tej pory każdy eyeliner (oprócz tego w żelu z MAYBELLINE) odbijał mi się na powiece, w załamaniu lub po prostu się ścierał. A tu MEGA ZASKOCZENIE! Kreska utrzymuje się cały dzień, nie ściera się, nie kruszy- także baaardzo POZYTYWNIE! Dlatego tez w ostatnim czasie eyeliner w żelu MAYBELLINE poszedł troszkę w odstawkę, ponieważ ten w płynie jest dla mnie wygodniejszy. Z eyelinerem w żelu jest trochę więcej "zachodu"- oddzielny pędzelek, dodanie Duraline z INGLOTA, itp. :) A tuu, wyjmuję opakowanie z kosmetyczki, odkręcam, maluję, zakręcam i wsio! :) 

Cena: 13,13 zł 
Możecie go kupić TUTAJ


***

Tak jak w tytule, ma być to post porównywający 2 eyelinery w płynie. Także kolejny eyeliner, którego ostatnio używam jest eyeliner w płynie firmy N.Y.C.

 NYC PŁYNNY EYELINER LIQUID BLACK 887

Producent pisze o nim:
"Płynny eyeliner z precyzyjnym aplikatorem pozwoli wyczarować idelane kreski różnej grubości."

MOJA OPINIA:
Eyeliner ten zobaczyłam w opisie makijażu pewnej dziewczyny, która dodaje fotki makijaży na instagramie. Zachwyciło mnie jak równiutką kreseczkę nim robi i jak on cudownie, matowo wygląda na oku. Nie mogłam go nigdzie znaleźć nigdzie w Polsce, dlatego też poprosiłam swoją ciocię mieszkającą w USA, aby mi go przysłała. No i w końcu przyjechał!
Jeśli chodzi o moją opinię to nie jest już tak kolorowo :( 

*APLIKATOR*
Aplikator jest dość dłuuuugi- wydawałoby się to wygodne, ale niestety nie dla mnie. Ten akurat nie jest zakończony tradycyjną gąbeczką, ale takim jakby pędzelkiem. Wydaje się to plusem ze względu na to, że eyeliner fajnie się rozprowadza. Jednak trzeba się do tego przyzwyczaić. Ja na początku miałam z tym problem, ponieważ pędzelek w trakcie malowania kreski delikatnie się wygiął i już moja kreska w jednym miejscu była wyżej i była nierówna! Już teraz przyzwyczaiłam się do pracy z tym produktem i jest w miarę ok, ale na początku to była tragedia. Ciągle niechcący gdzieś dotykałam- to kropka na powiece to umazane rzęsy...ychhhh... No, ale może to kwestia przyzwyczajenia, bo tak jak mówię, teraz jest OK. 



*KONSYSTENCJA/ WYKOŃCZENIE*
Tak jak eyeliner CATRICE ten również po wyschnięciu jest matowy- także na PLUS! 


Górna kreska po wyschnięciu, dolna kreska świeżo nałożona.


*TRWAŁOŚĆ*
Co do trwałości nie jest źleee- eyeliner wytrzymuje cały dzień, nie kruszy się. Jednak ja często mam problem z łzawiącymi oczami i wtedy ładna kreseczka zamienia się w oko pandy. Wieeem, że to nie jest wodoodporny eyeliner i nie mogę wymagać od niego, że będzie doporny na wodę czy łzy, ale ten z wyjątkową łatwością, przy drobnej łezce okropnie się mażee. 

Cena: ok. 3$ 
(w USA, np. w sklepie WALMART)

Jeeeednak!! Przy wyszukiwaniu tego, co producent o nim pisze natknęłam się na bardzo ciekawą rzecz... A mianowicie to, że można go już zakupić i w Polsce i to w mojej ulubionej drogerii internetowej Ezebra.pl !!

Cena: 7,49 zł
Możecie go kupić TUTAJ

Porównanie:
Obydwa eyelinery nie są drogie a moim zdaniem nawet bardzo tanie! Jak dla mnie wygrywa eyeliner w płynie firmy CATRICE (!). Wygodniej mi się z nim pracuje, daje fajny efekt na oku, jest trwalszy. Dokończę pewnie opakowanie eyelinera z N.Y.C. i kupię ponownie, ale ten z CATRICE :) Jak najbardziej go polecam!! 

A Wy?? Macie jakiś swój ulubiony i sprawdzony eyeliner? Może jest jeszcze coś wartego uwagi o czym nie wiem :) 

Pozdrowienia i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz