,

czwartek, 14 kwietnia 2016

Moje hybrydy krok po kroku

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jak wykonałam swoje hybrydy. Oczywiście moje pierwsze i tak naprawdę drugie hybrydy zeszły po jakichś 2 dniach, ponieważ zalałam skórki i pod hybrydę podeszło powietrze i taka mała część mi odstawała... Nie mogłam wytrzymać i ciągle to macałam i macałam, aż oderwałam... Więc zrobiłam sobie drugie hybrydy, jednak nie zauważyłam, że znowu zalałam sobie skórki bazą mimo, że uważałam! Z tymi paznokciami było to samo, zerwałam hybrydę :) Teraz moje hybrydy mają już jakieś 5 dni i jest spoko :) Zauważyłam, że na pędzelku wystarczy naprawdę niewielka ilość bazy/topu, aby pokryć 5 paznokci :) No... ale przejdźmy do tego jak robiłam to krok po kroku. Zapraszam!



Krok 1: Matowimy płytkę bloczkiem polerskim, NIE ZWYKŁYMI PILNIKAMI! Ja robię to delikatnie, aby nie zniszczyć sobie płytki paznokcia.


Krok 2: Przemywamy paznokcie CLEANEREm w celu odtłuszczenia płytki- to ważny krok! Dzięki temu pozbędziemy się tłustej warstwy z paznokci i oczyścimy je z pyłku po polerowaniu i piłowaniu.


Krok 3: Nakładamy na paznokcie bazę. W moim przypadku jest to 2w1- Baza/Top. Zapewni to hybrydzie trwałość i przyczepność. Pamiętajmy, aby warstwa nie była zbyt gruba.


Krok 4: Utwardzamy bazę w lampię. U mnie jest to lampa LED 9W. W tym przypadku wystarczy 30s. W lampie UV byłoby to 120s. 



UWAGA! Teraz nie "tykamy" swych pazurków, ponieważ warstwa ta jest lepka i może nam się coś odbić na paznokciu lub może przykleić się jakiś pyłek, włosek, itp. 

Krok 5: Następnym krokiem jest nałożenie pierwszej warstwy koloru. Tutaj również pamiętajmy, aby warstwa nie była zbyt gruba. Lepiej nałożyć 3 cienkie niż 2 grube.  Ja wybrałam 2 kolory: 130 Sleeping Beauty  oraz 105 Stylish Gray.  Pamiętajmy o zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia. 


Krok 6: Kolorki utwardzamy w lampie. Led- 30s, UV- 120s.

Krok 7: Nakładamy drugą warstwę kolorów. 

Krok 8: Ponownie utwardzamy w lampie. Lampa LED- 30s, UV- 120s.


Krok 9: Dla fajniejszego efektu postanowiłam nałożyć na dwa paznokcie pyłek- efekt syrenki. Mój opalizuje na pomarańczowo, więc idealnie pasuje do lakieru nr 130 :) Nałożyłam go na palec serdeczny oraz środkowy wklepując go po prostu palcem w lepką warstwę lakieru.



Krok 10: Na paznokcie nakładamy TOP. W moim przypadku jest to 2w1 Baza/ Top. Pamiętajmy o wolnym brzegu paznokcia.  


Krok 11: Utwardzamy w lampie. Led- 30s, UV- 120s.. 


Krok 12: Przemywamy paznokcie CLEANEREM. Sprawi to, że hybrydy stracą lepką warstwę i od tej chwili nie musimy martwić się o niechcący odgniecioną kołdrę na paznokciu :D 



GOTOWE!
Jak Wam się podoba?

Do następnego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz