,

czwartek, 19 maja 2016

Delikatny, dziewczęcy makijaż

Hejka Kochani!
Jakiś czas temu moja siostra-Natalka, wpadła na pomysł, żeby zrobić sobie jakąś sesję zdjęciową. Oczywiście miała to być sesja amatorska, z koleżanką i aparatem na spacerze :D Poprosiła mnie więc o wykonanie makijażu, a że jestem super fajną starszą siostrą- zgodziłam się :D Postawiłyśmy na delikatny, dziewczęcy wygląd z mocniejszymi ustami i odrobiną różowego pigmentu. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć przedstawiających makijaż oraz kilka z sesji :)  





Użyte kosmetyki:
1. Revlon Colorstay #180 Sand Beige
2. Baza pod cienie ARTDECO
3. Cienie Makeup Geek # Mocha, Latte, Cinderella
4. Beżowy, matowy cień My Secret MATT EYE SHADOW # 505
5. KOBO
-Pigment PURE PEARL PIGMENT # 502 MISTY ROSE
- Utrwalacz makijażu MAKE UP FIXER SPRAY
- FACE SCULPTING PALETTE
6. Maybelline New York  Gel Eyeliner # Black
7. L’Oréal Paris Macara Volume Million Lashes So Conture
8. Ardell Lashes kępki rzęs
9. Lovely Matt & Lasting # 1
10. Set do brwi ESSENCE

Kilka zdjęć z sesji (skradzione z bloga Natalki > KLIK)






Jak Wam się podoba? :)
Podobna do mnie? Chyba nieeee :) 

Do następnego!

2 komentarze: