,

piątek, 29 lipca 2016

Cienie i kredka do oczu od Lady Queen

Witajcie Kochani,
w dzisiejszym pościepokażę Wam, co przyleciało do mnie ze sklepu LADY QUEEN

Jst to paletka 12 cieni do powiek oraz czarna wykręcana kredka do oczu.

Paletka 12 cieni firmy Naras
Znajdują się w niej cienie matowe jak i błyszczące.
Dostępne są 2 zestawy kolorów, ja wybrałam nr 1. Można ją kupić --->TUTAJ (klik) za prawie 9$. 



Paletka ma trochę śmieszne wykończenie w środku, bo różowy plastik wygląda tu trochę dziecinnie i średnio pasuje do eleganckiej palety :)



Jeśli chodzi o pigmentację to jest raczej słaba. Aby pokazać Wam kolory zrobiłam swatche, jednak każdy kolor był "robiony" kilka razy, aby było wogóle coś widać. Cienie nałożone są bez bazy. Zmyłam je prawie, że jednym pociągnięciem ręki. Zostały mi na ręku jedynie drobinki błyszczących cieni, więc może nadadzą się na rozświetlacz? :D

Jednak nie przekreślam jej jeszcze, zobaczę jak cienie spisują się, gdy użyję pod nie swojej bazy i dam Wam znać :)




Kolejny produkt to wykręcana kredka. Posiadam kolor czarny. Napisy na opakowaniu kredki już się starły, choć użyłam ją kilka razy. 

Możecie ją dostać TUTAJ (klik) za niecałe 2$.

No i niestety nie jest to produkt godny polecenia, ponieważ kredka szybko się ściera i na moich powiekach kreska po prostu się odbija, a co mówić o tym, że na stronie jest napisane WATERPOOF :D

Także.. raczej nie.



To tyle na dzisiaj. Do następnego!

2 komentarze: