,

piątek, 7 października 2016

DressLily Halloween !


Witajcie ponownie!
W dzisiejszym poście przedstawię Wam zamówienie ze strony DressLily.com



Zbliżają się chłodne, jesienne dni, więc zamówiłam
 ze złotym kółeczkiem ze śnieżynką :) Ogólnie wygodne, ale mimo, że noszę rozmiar 39 to te są trochę za małe. Mogłyby być większe. W środku nie są ocieplane. Takie idealne na jesień :)

PS. AKTUALIZACJA Dzisiaj dreptłam w nich po mieście i jednak chyba oddam je siostrze, bo moje nogi tego nie wytrzymają, są za małe :( 






Ponownie poszewka na poduchę >>klik<< dla mojego męża z motywem z jego ulubionego serialu :) fajny lniany materiał.





Następnie szara bluzka >>klik<<Składa się z dwóch części- podkoszulki na cienkich ramiączkach w kolorze ciemnym szarym i szerszej bluzki z pięknym, delikatnym wiązaniem z tyłu- kolor jasny szary.  Bardzo fajnie się nosi, jest wygodna :) 




No i zegarek >>klik<<który na stronie jest opisany jako męski... ale zamówiłam go dla siebie. Czy rzeczywiście wygląda jak męski? 


A na stronie Happy HALLOWEEN Sale!
Jest bardzo dużo fajnych i przecenionych gadżetów na Halloween
z Kodem HALLOWEEN2016 ! 👹👻🎃

To wszystko na dzisiaj. Dajcie znać jak zwykle czy podobają Wam się zamówione przeze mnie rzeczy. 

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz