,

wtorek, 24 stycznia 2017

TWINKLEDEALS | UBRANIA | GADŻETY

Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam moje ostatnie zamówienie z TWINKLEDEALS.COM. Dłuuugo czekałam na to zamówienie, już nawet o nim zapomniałam. Na początku miał być to dron z kamerką dla mojego męża-oczywiście ( =) ) Jednak przez dłuższy czas nie miałam żadnej informacji o wysyłce itd, więc postanowiłam się do nich odezwać. Okazało się, że drona już nie produkują, nie mają na magazynie, czy coś takiego i zaproponowali, żebym wybrała sobie coś innego... Mąż nie był z tego faktu zadowolony... Wybrałam więc kilka rzeczy, które myślałam, że przydadzą mi się na święta (zamówienie składane było sporo przed świętami)... Jednak dotarło dopiero w ostatnich dniach... 

Jeśli chodzi o chińskie pędzle natknęłam się na perełki i buble, te niestety należą raczej do bubli. Jedyne co jest fajne to skośny pędzelek i tuba. Ogólnie z pędzli baardzo wypada włosie, największy czarny pędzel przy praniu puścił kolor i woda była czaaarna a on stawał się brązowy :| Z białego pędzla do różu/ bronzera straaasznie leci włosie. Tuba natomiast jest solidna, twarda, na zatrzaski. Fakt, że po otwarciu zapach pędzli i tuby nie był przyjemny, jednak po dobrym wymyciu jest ok. 






Zamówiłam także lampę LED do robienia paznokcie hybrydowych. Zdziwiłam się gdy zobaczyłam jaaaka jest malutkaa- a myślałam, że ta co miałam wcześniej jest mała i wygląda jak telefon. Ta jest wielkości komórki! Lampa świeci się 30s, co w zupełności wystarcza do utardzenia hybrydy lampą LED, ja dla pewności włączam na 60s :) W zestawie kabel USB- można podłączyć do komputera lub do przejściówki jakie często teraz występują przy ładowarkach. Wybrałam kolor perłowo różowy, dostępne są jeszcze zielony, biały, bordowy i pudrowy róż. 











Koszula jest bardzo fajna, materiał i rozmiar jak najbradziej OK. Jeśli chodzi o spodnie mogłyby być troszkę dłuższe bo reszta jest w porządku.


I to na tyle zakupowych nowości :) Co myślicie? :)


Lampa LED >>>klik<<

Chabrowa bluzka >>>klik<<<


Pozdrowienia i do następnego razu!


2 komentarze: