,

niedziela, 15 stycznia 2017

ZAFUL.COM


Witajcie!
Dzisiaj kolejny przegląd mojego zamówienia, tym razem ze strony ZAFUL.COM.

Myślałam, że będzie troszkę cieńszy, ale jest dość gruby. Jednak nie przeszkadza mi to. Mógłby być troszkę dłuższy ale do wyższych spodni będzie OK! 
 



Zamawiając, obawiałam się, że będzie za mała, bo był tylko rozmiar "ONE SIZE".Gdy ją wyjęłam z paczki i zobaczyłam jaka jest wąska.... pomyślałam "to zrobiłam zakup".. Ale gdy ją założyłam okazało się, że fajnie się rozciąga jednocześnie nie opinając się za bardzo na ciele! Bardzo na plus!




 czyli koszulka i spodenki do spania z koronkowymi wstawkami. Materiał bardzo spoko, jednak jak dla mnie mogłam zamówić rozmiar mniejsze.



.. i z niego jestem najbardzieeej zadowolona! Bardzo fajny! 
Uwielbiam zegarki z duża tarczą i cienką bransoletką czy paskiem. 

Zdjęcie z mojego Instagrama >>>klik<<< Paolla_makeup
Zapraszam!


Co myślicie o tym zamówieniu ? 
Pozdrawiam i do następnego!

2 komentarze: