,

poniedziałek, 17 lipca 2017

Portfel- lepszy mniejszy czy większy? | Twinkledeals



Witajcie!

Dzisiaj zamówienie z TWINKLEDEALS. Tym razem zamówiłam:

* miętowy portfel, najlepsze jest to, że specjalnie zamówiłam małą wersję >>> KLIK <<<, a przysłali mi duży :( Ale ogólnie wygląd i wykonanie spoko.
* elegancki, chabrowy kombinezon. Powiem Wam, że jedynie na wysokości piersi trzeba trochę zaszyć, ale ogólnie jest mega i ma przepiękny koronkowy tył! :) >>> KLIK <<<
* czarna rozkloszowana sukienka...to jakiś dramat. Strasznie brzydki zapach i zupełnie inna niż na zdjęciu ze strony. Bardzo krótka podszewka i sukienka wcale nie jest rozkloszowana...NIEWYPAŁ!. >>> KLIK <<<
* czerwona sukienka- zamówiłam z myślą o mamie mojego męża, ponieważ nie raz powtarzała, że marzy jej się czerwona koronkowa sukienka. Ogólnie długość i jakość super! Mama bardzo zadowolona, z tym, że tak jak przy poprzednim ubraniu jest potrzeba zaszycia na wysokości piersi :) >>> KLIK <<<












>>> KLIK <<<



>>> KLIK <<<



Co myślicie? Skusilibyście się na którąś z tych rzeczy? 
Do następnego!


10 komentarzy:

  1. portfel jest super ale to kombinezon 14,17 skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel ładny, ale sukienki i kombinezon najlepsze, szczególnie czerwona sukienka 👗 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, byłam zaskoczona jakością i wykonaniem tej sukienki, jest naprawdę super

      Usuń
  3. Ja lubię duże portfele. Wiesz, że niedawno sama zastanawiałam się nad zamówieniem tego samego właśnie który pokazujesz? Jest bardzo ładny :) Kombinezon bardzo fajny! Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No właśnie ja chciałam mniejszy, żeby go zmieścić też do mniejszej torebki, ale ogólnie wykonanie jest super.

      Usuń
  4. Bardzo piekny portfel ;) I sukienki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny portfel! Ja jednak preferuję małe, jak i małe torebki. Poklikane!Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest cudowny! Żałuję, że ja akurat nie wyglądam w nich zbyt korzystnie :/

    OdpowiedzUsuń