,

wtorek, 28 listopada 2017

DressLily | Black Friday Sales



WITAJCIE!
Jak odnajdujecie się w tym szale Czarnych Piątków? Swoją drogą to nie wiem dlaczego to ma taką mroczną nazwę (?) Dzisiaj poniedziałek- CYBER MONDAY- czyli ostatni dzwonek na zakup czegoś w promocyjnej cenie.  Mnie już głowa boli od tych promocji, bo mam przepełnioną przeglądarkę zakładkami z rzeczami, które chciałabym mieć!

Ostatni sklep na dzisiaj to także jeden z moich ulubionych, czyli Dresslily. Mnóstwo gadżetów, ubrań i zabawek dla dzieci! Dlatego też tym razem w moich propozycjach większość pozycji to zabawki- z uwagi na to, że mam 2 letniego synka, który ogląda bajki w Internecie. Kiedy widzę jakąś zabawkę, którą mój synek ogląda w bajkach od razu dodaję ją do koszyka i już mam przed oczami jego radość i to jak pokazuje na swoją zabawkę i na telewizor i mówi " a Ja!", co oznacza w jego języku, że on ma taką samą :) Co prawda w tym sklepie chyba Black Friday Online już się zakończył, aleee trwa jeszcze CYBER MONDAYTakże koniecznie łapcie okazje!


( 1 )  /  ( 2 )  /  ( 3 )  /  ( 4 )  /  ( 5 )  /  ( 6 )  /  ( 7 )  /  ( 8 )  /  ( 9 )  /  ( 10 )

2 komentarze: