,

środa, 12 czerwca 2013

Kolejne produkty od Makeup Geek !





Witajcie!! :))

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim szczęściem ! :D Otóż po raz kolejny dostałam produkty od Makeup Geek ! Dzięęęęękujęęę :) Tym razem mogłam sobie wybrać 9 cieni oraz ich NOWOŚĆ, czyli pigmenty- do wyboru miałam 4 z nich :) 

I oto moje cudeńka:

CIENIE, które wybrałam:

1. White Lies- matowy biały




2. Unixpected- matowy cień w kolorze różowo- brązowym

3. Mocha- ciemny matowy brąz

4. Cupcake- średnie matowy róż

5. Creme brulee- matowy cień, w kolorze ciemniejszego piasku

6. Gold digger- opalizujące, ciemne złoto

7. Twilight- przydymiony purpurowy odcień

8. Envy- metaliczna zieleń

9. Sensuous- opalizujący fiolet z drobinkami srebra



PIGMENTY:




Pigmenty są zapakowane w słoiczki o pojemności 1,4g i dodatkowo w kartonowe pudełeczka.
Słoiczek wygląda w ten sposób, na nakrętce ma logo firmy.






Niżej pokażę Wam 4 pigmenty, które dostałam. 


ENCHANTED


 
Jest to opalizujący pigment w kolorze bordowo- śliwkowym. 







INSOMNIA

Jest to odpowiednik pigmentu firmy MAC- Blue Brown. Jeśli chodzi o jego kolor to jest to tzw. kameleon- brąz opalizujący na zielono/ turkusowo

UTOPIA




Odpowiednik pigmentu firmy MAC- Reflects Alique Gold. Mocno iskrzący pigment w kolorze złoto- brązowo- szarym :)


PRINCE CHARMING


Metaliczny odcień srebra. Ma kremową konsystencję i naprawdę dobrą pigmentację.  




Cienie można zakupić na stronie producenta: www.makeupgeek.com
Cena cienia: 5,99$
Cena pigmentu: 6,99$
Cena żelowego eyelinera: 7,99$


A to moje wszystkie dotychczasowe prezenty od Makeupgeek.com :
3 żelowe eyelinery
4 pigmenty
38 cieni



Pozdrowionka :)

1 komentarz: