czwartek, 13 czerwca 2013

Recenzja 2- Tusze do rzęs




Helou !! :))
Dzisiaj postanowiłam Wam zrecenzować tusze do rzęs, których w ostatnim czasie używałam.  A było ich naprawdę dużo. To część z nich:

Są tu między innymi:

Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara
Maybelline, Colossal Volum` Express Waterproof 
Maybelline, Volum' Express Turbo Boost
Maybelline, Volum` Express One by One Mascara
Max Factor, 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl
Rimmel, Extra Super Lash WOW Mascara
Avon, SuperShock Mascara
Eveline, Volume Lash Definer
Carla Norri - Beauty Line Volume Lash Definer Mascara 
Yves Rocher, Luminelle, Mascara Ultra-Volume
Oriflame Beauty, Lash Extreme Mascara


Jak widzicie najczęściej kupowanymi przeze mnie tuszami są te z firmy Maybelline. Lubię tusze z tej firmy,- super podkreślają moje rzęsy. Kilka z wymienionych wyżej wybrałam do opisu :D Może przyda Wam się moja opinia :) 
Zapraszam!



A więc, pierwsza mascara jaką zrecenzuję i tym samym mój No.1 to 




Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara
(+)

~ Nie kruszy się 
~ Nie zostawia żadnych grudek ani nic podobnego
~ Super, równomiernie pogrubia!!
~ Świetnie rozdziela
~Cena nie jest jakaś wygórowana, a tusz jest wydajny
~ Z łatwością "łapie" krótkie rzęsy
~ Bez problemu maluje dolne rzęsy

(-)
~ jak na razie brak

Na pewno kupię ten tusz po raz kolejny.
Moja ocena: 5/5
Cena: ok. 26-30 zł


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Maybelline, Colossal Volum` Express Waterproof

Tu akurat recenzuję wersję wodoodporną, jednak miałam również zwykłą i byłam z niej dość zadowolona. Natomiast jeśli chodzi o tą wodoodporną

(+)
~ Fajny czarny kolor
~ Fajna, dobrze rozdzielająca szczoteczka
~ Dobrze pogrubia

~ Nie rozmazuje się
~ Rzeczywiście odporny na wodę

(-)
~ Na moich rzęsach w ciągu dnia zaczynał się kruszyć
~ Jeśli nałożyło się go trochę więcej, robiły się grudki 

Moja ocena: 4/5
Cena: ok. 25 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Maybelline, Volum` Express One by One Mascara

Tej maskary używałam, gdy była nowością w sklepach :D Także trochę czasu już minęło.

(+)
~ Fajnie rozczesuje
~ Dobrze rozdziela
~ Ruchoma szczoteczka
~ Nie skleja,
~ Nie osypuje się

(-)
~ Trzeba nałożyć dwie warstwy, bo jedna niewiele daje


Moja ocena: 4/5
Cena: ok. 31 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Max Factor, 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl

Tusz ten kupiłam ze względu na wygięta szczoteczkę, która miała podkręcać rzęsy, a że swoje naturalne mam dość długie to skusiłam się.

(+)
~ Wygięta szczoteczka dobrze dopasowuje się do rzęs

(-)
~ rzadka konsystencja, co powoduje odbijanie się tuszu na górnej powiece
~ kolejne warstwy sklejają rzęsy i tworzą się grudki
~ niezbyt wyrazista czerń
~ szczoteczka obklejona tuszem


Moja ocena: 2/5
Cena: ok. 30 zł



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Rimmel, Extra Super Lash WOW Mascara

(+)
~ ładny kolor
~ nie kruszy się
~ fajna cena
~ dobra konsystencja tuszu
~ dobrze pogrubia

(-)


~ niezbyt trwały 
~ łatwo się rozmazuje
~ pod koniec dnia rozmazuje się
~ przy kolejnej warstwie skleja rzęsy


Moja ocena: 2/5
Cena: ok. 16- 20 zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maybelline, Volum' Express Turbo Boost

Kiedyś kupowałam go kilka razy, miałam różne jego rodzaje, aż w końcu postanowiłam go zmienić.

(+)
~ łatwo maluje również dolne rzęsy
~ nie skleja nawet przy kolejnych warstwach
~ ładna czerń
~ trwały, nie obsypuje się

(-)
~ nie daje efektu pogrubienia
~ dość szybko robi się gęsty
~ przy kilku warstwach wygląda sztucznie

Moja ocena: 3/5
Cena: ok. 20 zł

No i to by było na tyle :) Wiadomo, że nie musicie zgadzać się z moją opinią o wybranych tuszach. To są moje odczucia po ich użyciu :) Kiedy ja mówiłam, że nie polecam, to ktoś mówił, że jest boski! :D  A Wy, jakich tuszy używacie? Może któryś byście poleciły? :)

Pozdrowionka :)) 

1 komentarz:

  1. super recenzja zbiorcza
    znam tylko pierwsza mascare moj nr 1 to miss sporty studio lash x

    OdpowiedzUsuń