,

niedziela, 23 czerwca 2013

Makijaż 75- Tęczowa świeżość

Makijaż 74

Hej ! No w końcu znalazłam trochę czasu na nowy post! Przepraszam za tę dość długą nieobecność... niestety miałam sporo spraw na głowie, a między innymi OBRONĘ... aale już po wszystkim i mam swoje upragnione wykształcenie wyższe :D Jednak do rzeczy. Dzisiaj obiecany kolorowy, świeży makijaż. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam !

1. Ruchomą powiekę pokrywamy białą kredką i rozcieramy. 

2. Wewnętrzny kącik pokrywamy jasnym, turkusowym cieniem.

3. Na środek powieki nakładamy złoty/ pomarańczowy cień.

4. Zewnętrzny kącik pokrywamy czerwonym cieniem.

5. Nad załamanie powieki nakładamy cień w kolorze średniego brązu. 

6. Linię wodną pokrywamy czarnym, żelowym eyelinerem. Dolną powiekę zaznaczamy tym samym brązem, co na górnej powiece. Przy górnej linii rzęs malujemy kreskę eyelinerem.

7. Tuszujemy rzęsy. Poprawiamy brwi.

Gotowe!


Powodzenia !!

Użyte kosmetyki:
Paleta Sleek- Curacao (kolor turkusowy)
Cienie Makeup geek- Shimma shimma, White Lies, Latte, Gold Digger+ Chckadee, Razzleberry
Eyeliner Bourjois Liner Feutre
Żelowy, czarny eyeliner- INGloT #77
tusz do rzęs- Maybelline, Rocket Volum' Express Mascara

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny ;) jakich cieni użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam post o użyte kosmetyki :)) Jak zwykle zapomniałam, ale dzięki za przypomnienie :) pozdrowienia :)

      Usuń