,

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Recenzja rzęs KKCenterHk

Recenzja rzęs KKCenterHk

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dość nietypowe sztuczne rzęsy firmy KKCenterHk. Są to rzęsy papierowe, nadające się chyba jedynie na jakieś sesje, czy przebierane imprezy :) 

Pierwsze rzęsy są dość grube, a na końcach mają śliczne małe amorki ze strzałą :)



Zastanawiałam się czy te amorki powinny być od strony wewnętrznego kącika, czy zewnętrznego.... W końcu zdecydowałam, że przykleję je tak, aby amorki były po zewnętrznej stronie oka- jednak nie wiem czy to był dobry wybór, ponieważ były wtedy mało widoczne. Zdecydowanie fajniej wyglądają jeśli są przyklejone amorkiem w wewnętrznym kąciku, co widać na zdjęciu innej dziewczyny, która je testowała TUTAJ  :) A u mnie wyglądało to tak:




Jak widzicie mają one również dość grubą kreskę, co w sumie jest fajne, bo nie trzeba wtedy rysować kreski eyelinerem. Szczerze mówiąc wygodne to one nie są. Gdy patrzyłam przed siebie miałam ograniczone pole widzenia :D Nie mam wielkiego doświadczenia z tego typu rzęsami, dlatego też ciężko mi było je prosto przykleić, ale jakoś dałam radę :) 

Możecie je kupić przez internet TUTAJ (klik)
Cena: $ 5


Kolejne rzęsy to tak jakby skrzydełka motylka.



Hmm, jeśli chodzi o te rzęsy to przyklejąc je na środek trochę dziwnie to wyglądało... Przesunęłam bardziej do wewnętrznego kącika...też nie. Do zewnętrznego... też jakoś śmiesznie. W końcu przecięłam je na pół i przykleiłam tylko jedno "skrzydełko" w zewnętrznym kąciku i wyglądało całkiem, całkiem. 

Zobaczcie efekt:
Ten makijaż jak widzicie jest bez czarnej kreski, może i delikatnie, ale chyba nie pasuje to zbytnio do tych jakby nie było oryginalnych, efektownych rzęs.

Tu spróbowałam już z czarną kreską przy górnej linii rzęs, już chyba lepiej?

A tu macie efekt z jedną połówką rzęs w zewnętrznym kąciku. Moim zdaniem wygląda to lepiej.


Możecie je kupić TUTAJ (klik)
Cena: $ 5

A Wy co o tym myślicie? Zdecydowałybyście się na wyjście w takich rzęsach? :)
Pozdrawiam i do następnego! :)









3 komentarze:

  1. Urocze są te rzęsy, zwłaszcza drugie, ja niestety mam problem z przyklejaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupidyn wygląda na prawdę świetnie i uroczo :) ciekawa forma rzęs

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zdjęć są idealne :)

    OdpowiedzUsuń