,

środa, 20 kwietnia 2016

Co warto kupić na promocji w Rossmanie...? cz. 1

Witajcie kochani,
Postanowiłam napisać dla Was post, który może przyda Wam się przy wyborze kosmetyków z racji dobrze już znanej promocji -49% w ROSSMANIE. Pomyślałam, że podzielę posty na poszczególne części wg kolejności Rossmanowej :) 

Harmonogram promocji:
20/04 Twarz
26/04 Oczy
04/05 Paznokcie/ Usta

Tak więc od dzisiaj jest promocja na kosmetyki do twarzy. Zapraszam do przeglądu produktów, które moim zdaniem warto kupić i które sprawdziły się u mnie :)

1. Podkład REVLON Colorstay
do cery tłustej i mieszanej lub do cery suchej i normalnej
Cena regularna: 69,99zł
REVLON Colorstay, cera tłusta i mieszana

REVLON Colorstay, cera sucha i normalna


To jest mój podkład nr 1! Kiedyś używałam wersji do cery tłustej jednak w ciąży miałam dość suchą skórę i przestawiłam się na wersję dla cery suchej. Podkład do cery suchej jest rzadszy i taki bardziej "lejący się". Jednak ma cudowne krycie. Niektórzy twierdzą, że jest za ciężki, natomiast jak dla mnie jest idealny! Jak widzicie rodzaje podkładu różnią się zakrętką. Wadą tego fluidu do tej pory było brak pompki jednak gdzieś mi się obiło o uszy, że pojawi się wersja z pompką, jupi! :)

2. Podkład Rimmel, Wake Me Up
dostępne kolory 100 Ivory, 103 True Ivory, 200 Soft Beige, 203 True Beige, 300 Sand
Cena regularna: 43,99zł


Skusiłam się na ten podkład, ponieważ Maxineczka tak ciągle go chwaliła. Jest to podkład rozświetlający. Ma w sobie drobniutkie złote drobinki. Szczerze mówiąc jest on całkiem fajny. Można powiedzieć, że jest to mój podkład nr 2 zaraz po Revlonie. Nie jest on jakoś bardzo kryjący, ale radzii sobie z drobnymi niedoskonałościami. Co jest plusem- zawier peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy. 

3. Puder sypki Manhattan, Soft Mat Loose Powder
dostępne kolory 1 NATURAL i 2 BEIGE
Cena regularna: 30,99zł
Jak dla mnie jest spoko, fajnie matuje buźkę. Z tym, że mogliby dać trochę większy wybór kolorów. 2 to zdecydowanie za mało. Ja posiadam nr 1 NATURAL, choć w zimie i jeszcze teraz na wiosnę jest i tak dla mnie za ciemny. Ale już niedługo może słoneczko będzie łaskawe i muśnie mnie trochę swoimi promyczkami :D

4. Bronzer Miss Sporty, Hawaiian Pall
nr 010  i 020 
Cena regularna: 19,49zł

Używam od dawna tego bronzera, mam kolor 010. Jednak ma on dość ciepły odcień, dla niektórych może być zbyt pomarańczowy, ale u mnie fajnie się sprawdza, np. w lato. Nie zostawia plam na twarzy tylko fajnie się rozprowadza.

A ja na promocji będę polowała na:

1. Rozświetlacz z WIBO
słyszałam o nim sporooo dobrego

No to chyba na tyle jeśli chodzi o kosmetyki do twarzy. Niedługo kolejne części :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz