,

niedziela, 24 kwietnia 2016

Co warto kupić na promocji w Rossmanie...? cz. 2

Witajcie Kochani,
dzisiaj kolejna dawka moich sprawdzonych kosmetyków, które polecam Wam do kupienia na promocji w Rossmannie. Dzisiaj cz.2, czyli kosmetyki do oczu. 

Przejdźmy od razu do rzeczy:

1. Tusz do rzęs Maybelline, Lash Sensational
Cena regularna: 35,99zł

Używam go codziennie. Z racji tego, że swoje rzesy mam długie, ale cienkie ten tusz jest dla mnie super, ponieważ dzięki tej szczoteczce fajnie pogrubia, a wydłuża odrobinę, tak idealnie jak na moje rzęsy :) Problem mam jedynie z tą szczoteczką, gdy zaczynam malować dolne rzęsy. Chyba nie było dnia, żebym nie ubabrała sobie dolnej powieki, ponieważ mam cienkie i krótkie rzęski na dole... Dlatego też szczoteczka jest mało precyzyjna do tego "zabiegu". Ale ogólnie na plus!

2. Tusz do rzęs Bourjois, Twist up the Volume2in1
Cena regularna: 52,99zł

Używałam go zanim kupiłam ten z Maybelline, jednak chyba skorzystam z tej Rossmannowskiej promocji i kupię go jeszcze raz. Aaa tak, żeby mieć na zmianę, bo nim także byłam zachwycona. Przekręcana szczoteczka działała u mnie cuda. Wyprostowana super rozdzielała rzęsy, a skręcona idealnie pogrubiała. Poza tym ten tusz jest cudownie czarny! :)


3. Cień do powiek w kremie Maybelline, Color Tattoo 
Cena regularna: 25,69zł

Fajny cień do powiek w kremie, który sprawdza się też znakomicie w roli bazy pod cienie. Ja mam akurat kolor nr 40- Pernament Taupe. Jest on odpowiedni jako baza pod ciemniejsze cienie. 


4. Żelowy eyeliner Maybelline, Master Drama
Cena regularna: 35,99zł


Nie muszę pewnie Wam go zbytnio przedstawiać- Idealny eyeliner ever! Ta czerń, ta trwałość! No po prostu idealny! Po jakimś czasie niestety eyeliner trochę zastyga, ale znakomicie działa na to Duraline z Inglota. W połączeniu z nim ten żelowy eyeliner robi się bardziej płynny. Jak dla mnie jest super!  

Hmm, właśnie zauważyłam, że większość produktów, które polecam to kosmetyki firmy Maybelline :D
Kolejna, ostatnia część już niebawem!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz