,

niedziela, 1 maja 2016

Co warto kupić na promocji w Rossmanie...? cz. 3

Witajcie Kochani,
dzisiaj ostatnia część "Co warto kupić na promocji w Rossmannie...?", czyli paznokcie i usta. Jeśli chodzi o tę część to chyba będzie najkrótsza, ponieważ jeśli chodzi o paznokcie to nawet nie mam co Wam polecić, ponieważ zawsze miałam krótkie paznokcie i wydawało mi się, że brzydko wyglądają pomalowane, bo mają okrągły kształt i wyglądały jak małe pomalowane kółeczka :) Chooociaż jak przez jeden moment miałam dłuższe paznokcie to fajnie sprawdził się pewien lakier... pokażę go Wam. A od kiedy kupiłam zestaw do manicure hybrydowego to nie kupuję zwykłych lakierów. A jeśli chodzi o usta to w sumie od niedawna zaczęłam używać kolorowych produktów do ust i mam 2 kosmetyki, których używam i mogę Wam je polecić, a mianowicie:

1. Lakier do paznokci WIBO, Lakier Chic Matte nr 1
Cena regularna: 6,39zł

Jest to matowy lakier w kolorze...hmm.. zgaszonego różu? Chyba tak można go nazwać. Bardzo fajny lakier, nie jest drogi, a daje fajny efekt matu. I co ważne, szybko wysycha :)

2. Matowy błyszczyk do ust Lovely, Extra Lasting
Cena regularna: 9,99zł

Ten błyszczyk jest naprawdę fajny! Szukałam czegoś matowego, gdy był BUM na matowe pomadki z BOURJOIS, ale czegoś... tańszego :) I trafiłam właśnie na ten z LOVELY. Jak widać nie jest drogi a spełnia swoją rolę. Ja mam kolor nr 1- też taki zgaszony róż. Dobra pigmentacja, mocny kolor no i rzeczywiście jest matowy. Gdy nałoży się go na usta to jest takie trochę dziwne uczucie, jednym słowem czuje się, że się go ma na ustach. Usta są trochę takie... szorstkie? Nie wiem czy to dobre słowo, ale da się do tego przyzwyczaić. Jest dość trwały, nawet jeśli ta "szorstka" warstwa się "zje" to kolor zostaje jeszcze jakiś czas na ustach. Polecam. Szkoda, że nie ma zbytniego wyboru kolorów, bo są tylko 3. Może dokupię sobie bordowy :D

No i to chyba wszystko. Muszę uzupełnić swoje braki w tych kategoriach, szczególnie jeśli chodzi o usta. Może Wy mi coś polecicie?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz