,

wtorek, 10 maja 2016

Flamaster do brwi CATRICE

Hejka Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z dobrze znanym już flamastrem do brwi firmy CATRICE.  Do tej pory do swoich brwi używałam cieni oraz kredek. Któregoś razu moją uwagę zwrócił nowy produkt do brwi, a mianowicie flamaster. Pomyślałam, że nie moze to wyglądać naturalnie, bo jak mazak może wyglądać naturalnie na brwiach ?! Jednak zauważyłam, że ten firmy CATRICE ma bardzo dużo dobrych opinii na Internecie, więc postanowiłam go wypróbować na sobie.

Dostępne są niestety tylko 3 kolory:

020 Flashy Brows - chłodny, nieco szary brąz, bardzo jasny i idealny dla blondynek lub osób które obawiają się nienaturalnego efektu na brwiach


040 Brow'dly Presents - odcień pośredni, nieco bardziej ciepły, wpada w delikatnie rude tony


030 Chocolate Brow'nie - odcień najciemniejszy, chłodny brąz, odpowiedni dla osób z ciemną oprawą oczu i ciemnymi włosami



Cena: 13,99zł na ezebra.pl

Flamaster posiada końcówkę idealną do rysowania pojedynczych kresek/ włosków na brwiach. 

Ja posiadam najciemniejszy odcień (030), ponieważ myślałam, że przy moich ciemnych włosach będzie odpowiedni. 



Jednak okazało się, że mam za jasną oprawę oczu do tego koloru i pewnie któryś z jaśniejszych kolorów byłby dla mnie lepszy. Może dla kogoś innego będzie to fajny produkt, jednak dla mnie okazał się nieodpowiedni. Brwi wyglądają sztucznie, jakbym pomalowała je po prostu zwykłym mazakiem. 
Brwi bez wypełnienia.

Brwi wypełnione flamastrem CATRICE.

Porównanie- brwi bez wypełnienia i z wypełnieniem.

 Obydwie wypełnione brwi


Zdecydowanie wolę delikatniejszy efekt na swoich brwiach. Może wypróbuję jeszcze jaśniejszy kolor z dostępnych flamastrów, a tymczasem zostaję wierna kredce do brwi ze szczoteczką również firmy CATRICE :)



A Wy miałyście okazje wypróbować flamastry do brwi firmy CATRICE? Może u Was się sprawdziły? Dajcie znać!

Pozdrowienia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz