,

środa, 8 czerwca 2016

Sklep Rosegal.com


Hejka Kochani,

pewnie wiele z Was zna takie strony jak Aliexpress.com czy Bornprettystore.com, czyli fajne chińskie drobiazgi, ale nie tylko. Można tam znaleźć też perełki, np. sztuczne rzęsy, które dorównują Ardell. A ja chciałabym przedstawić Wam dzisiaj stronę Rosegal.com, na której też znajdziecie fajne rzeczy i nawet w przeliczeniu na nasze PLN-y ceny są atrakcyjne!
Ja korzystając ze współpracy z nimi zamówiłam takie oto cudeńka:

110 par rzęs
Cena: 2,52 $ (KLIK)


2. 10 par rzęs
Cena: 2,75 $  (KLIK)



3. Mały set pędzli
jestem ciekawa jak się sprawdzą, patrząc na tą cenę... :)
Cena: 3,85 $ (KLIK)


4.  Spiralki do rzęs 5szt.
Cena: 1,34 $  teraz 0,91 $ (KLIK)



5. Okulary przeciwsłoneczne
Cena: 11,02 $ teraz 4,64 $ (KLIK)
Szczerze to oglądałam nawet peruki! xD Ale w końcu zrezygnowałam :D Już nie mogę się doczekać tych cudeniek. Coś mi się wydaje, że będę z nich zadowolona... Będziemy testować! :)) Myślę, że jeśli chodzi o ubrania to można się naciąć na coś NIEZGODNEGO Z OPISEM czy ZDJĘCIEM, ale te rzeczy które wybrałam chyba nie będą takie złe :D No nic...czekam na przesyłkę!

A Wy robicie zakupy na takich chińskich stronkach? :) Jakie macie doświadczenia? 
Do następnego!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz