,

piątek, 1 lipca 2016

Produkty ze sklepu Rosegal.com- przegląd, recenzje

Hejka Kochani!
Dzisiaj, tak jak obiecałam przedstawię Wam produkty, które zamówiłam ze strony Rosegal.com- pisałam o nich w TYM poście (KLIK)

Niestety nie dotarło do mnie jedno opakowanie rzęs, które zamawiałam, ale zostałam zapewniona, że wyślą je do mnie, także z jednej strony szkoda, bo to były te delikatne, które myślałam, że będą idealne do dziennych makijaży, ale skoro zapewnili, że doślą to poczekam :D 

A więc, z tego, co dotarło (a dotało bardzo szybko, bo chyba w około 2 tygodnie i to niecałe) to mam:
1. Opakowanie z rzęsami- 10 par
2. Okulary przeciwsłoneczne
3. Pędzle do makijażu
4. Spiralki




Pokażę Wam z bliska każdy produkt i w miarę możliwości opiszę, ocenię :)


1. Spiralki do rzęs
Cena: 1,02 $  teraz 0,57 $ (KLIK)

Spiralki jak to spiralki, nie ma co się na ich temat zbytnio rozpisywać. Są całkiem spoko, dość twarde, dobrze wyczesują nadmiar produktu z brwi i precyzyjnie rozczesują rzęsy. Taki gadżet zawsze się przyda. Są małe, więc można je wszędzie ze sobą zabrać, a już na pewno nie zajmą wiele miejsca w naszej kosmetyczce.





2. Okulary przeciwsłoneczne
Cena: 11,02 $ teraz 7,73 $ (KLIK)

Byłam baaardzo ciekawa, coo to z nich będzie :D Powiem Wam, że nie jest nagorzej. Mi akurat średnio pasuję takie duże muchy, ale tragedii nie ma. Mają fajne, ciemne szkła, trochę spadają mi z nosa, bo mają dość śliskie noski. A, co do nosków, moje włosy je uwielbiają, gdy założę okulary na włosy, te czepiają się ich niemiłosiernie! Ciężko je później rozplątać, więc część włosów zostaje zdjęta z okularami :D






3. Pędzle do makijażu
Cena: 4,20 $  teraz 2,94 $ (KLIK)

No powiem Wam, że nie są złe, a nawet dobre :D Na razie jestem z nich zadowolona. Wiadomo, nie są to pędzle jakości HAKURO czy inne, ale włosie jest fajne, mięciutkie i gęste! Pędzlami z długim włosiem fajnie blenduje się cienie. Do brwi używałam tego małego skośnego pędzelka, ale jak dla mnie jest za miękki do brwi a za gruby na kreski, ale myślę, że do jakiegoś cut crease czy precyzyjnego położenia cienia się przyda jak najbardziej :D Polubiłąm się bardzo z małym pędzelkiem o czubiasto ułożonym włosiu. Jest idealny do nakładania cienia w zewnętrznym kąciku. 








O właśnie o tym pędzelku pisałam wyżej. Jest bardzo fajny do nakładania cieni w kąciku.





 Tego używałam do nakładania pomadki na usta- też się sprawdził :) 




4. Rzęsy- 10 par
Cena: 1,93 $  (KLIK)
Rzęsy bardzo fajne! Na początku myślałam, że są dla mnie za ciężkie, za grube, za wielkie... Ale, gdy nałożyłam je na oko... nawet mąż przyznał, że oko wygląda lepiej! :) Jak najbardziej na plus! Oczywiście rpzed założeniem ich musiałam je dociąć do odpowiedniej dla mojego oka długości.









Co myślicie? Ja jestem zadowolona ze swoich zakupów. A dzisiaj znowu przeglądam stronę w celu zamówienia kolejnych rzeczy :D Zapraszam na stronę Rosegal.com


Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz