,

środa, 27 lipca 2016

Mini Dron czyli nowa zabawka mojego męża :)

Hejka Kochani!
W dzisiejszym poście pokażę Wam, co przybyło do mnie od SAMMYDRESS.COM :) Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do czytania i oglądania :)


Oto rzeczy, które zamówiłam:
1. Dresowe spodenki -->KLIK, o nich więcej w TYM POŚCIE (KLIK)
2. Materiałowe spodenki --> KLIK, o nich więcej w TYM POŚCIE (KLIK)
3. Mini dron --> KLIK
4. SmartWatch --> KLIK. Więcej informacji i sporo zdjęć w TYM POŚCIE (KLIK)
5. Nalewak/ Końcówka do butelki ułatwiająca nalewanie --> KLIK

Jak się domyślacie małe gadżety zostały zamówione z myślą o moim mężu. (żebyście widzieli jego oczy jak przebierał, wybierał, przypinał zakładki, przeglądając tę stronę). Spodenki wybrałam sama, ale również dla męża.

Od jakiegoś czasu ciągle słyszę od mojego męża, jakie to drony są fajne, że by pobawił się takim cackiem, że to fajna zabawa, itd. Jak już zamówił sobie tego mini drona, to ciągle pytał, kiedy przesyłka do nas doleci :D Tak więc przybyła :D Szczerze mówiąc, wiedziałam, że to będzie małe... coś, ale nie myślałam, że aż tak :D Na jednym ładowaniu lata chyba około 8-10 min :D 



W skład zestawu wchodzi dron, zapasowe śmigiełka, kabel do ładowania oraz instrukcja. 
Mąż mówił, że myślał, że będzie to z pilocikiem, ale okazało się, że ten model jest dla Smartfonów, także najpierw trzeba zainstalować sobie aplikację na telefon i później już zostaje tylko zabawa. Przyznam, że na początku dron latał po ścianach, dlatego później mąż przeniósł się z tą zabawką na podwórko. Tam, dron zaliczył kilka krzaczków :D Ogólnie z tego, co mówi mój mąż fajna zabawka, ale szkoda, że tak krótko działa na jednym ładowaniu.
Teraz jest na niego promocja ---> TUTAJ


Kolejna zamówiona rzecz to drobny gadżet. Nalewak/ końcówka do butelki ułatwiająca nalewanie :) Tego chyba nikomu nie muszę przedstawiać i tłumaczyć dokładnie do czego służy. :) 
Możecie go kupić --> TUTAJ



Także to by było na tyle :) 
Ja następnym razem na pewno skuszę się na buty! Już sporo par wpadło mi w oko! Same zobaczcie ---> KLIK.

Dajcie znać, jak Wam się podobają rzeczy z tej strony. 


Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz