,

piątek, 22 lipca 2016

Wishlista- SheIn.com

Hejka Kochani!
Dzisiaj chciałabym pokazać kolejną stronę z fajnymi rzeczami! Nie wiedziałam, że tych stron jest tak dużo! Ostatnio znalazłam stronę SHEIN.COM i stworzyłąm taką wstępną swoją listę życzeń, czyli rzeczy, które wpadły mi w oko. Jeśli jesteście interesuje Was, co mi się spodobało- zapraszam :)


     Sprawdź cenę tutaj (klik)                   Sprawdź cenę tutaj (klik)                Sprawdź cenę tutaj (klik)






      Sprawdź cenę tutaj (klik)               Sprawdź cenę tutaj (klik)                  Sprawdź cenę tutaj (klik)




Wiecie, co jest jeszcze fajne? W lewym górym rogu strony, możecie wybrać sobie walutę i są nawet nasze polskie PLN-y! :)



A Wy znacie jakieś fajne strony tego typu? Ja już dostaję oczopląsu od tych wszystkich fajnych rzeczy, ubrań, nutów, itd! 

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz