,

sobota, 6 sierpnia 2016

Okulary przeciwsłoneczne... :)




Witajcie Kochani!
Jak pisałam TYM POŚCIE (klik)  w ramach współpracy ze stroną ROSEGAL.COM. zamówiłam sobie kilka rzeczy. Dzisiaj pokażę Wam okulary przeciwsłoneczne jakie zamówiłam sobie i swojemu mężowi na tej stronie.

Sobie zamówiłam białe ze złotymi elementami. 
Na stronie wyglądały tak: Okulary (klik)
A w rzeczywistości tak:

Czyli w sumie wyglądają tak samo jak na stronie :) Na początku jak je założyłam, uznałam, że nie wyglądam w nich fajnie, jednak kolejnym razem już mi się spodobało :) A wyglądam w nich tak:
 


Kupicie je TUTAJ (klik)

________________________________________________


A mojemu mężowi zamówiłam okulary w czarnych oprawkach z niebieskimi "szkłami"- w tym wypadku plastikami :) Jemu ciężko zawsze było dobrać jakieś okulary, a te są super :) Nie mam zdjęcia, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że fajnie w nich wygląda :D Poza tym, co najważniejsze mąż czuje się w nich dobrze :) 

Kupicie je TUTAJ (klik)

Jak Wam się podobają okulary? 
Czy te białe mi pasują czy jednak moje pierwsze wrażenie nie było mylne? :)

Do następnego,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz