,

sobota, 6 sierpnia 2016

Fajne te chińskie kolczyki :)


Hej Kochani!
W dzisiejsyzm poście kolejne rzeczy zamówione na ROSEGAL.COM, czyli kolczyki, o których pisałam TYM POŚCIE (klik).

A więc pierwsze kolczyki jakie już dawno wpadły mi w oko, to te srebrne cudeńka :) Takie delikatne małe kolczyki, w których spodobały mi się te listeczki wystające pod uchem :) Moim zdaniem są cudne... :) Same zobaczcie!




Możecie je kupić TUTAJ (klik)

__________________________________________________


Kolejne kolczyki są odpowiednie raczej na jakąś imprezę niż na co dzień, ale też są fajne! Dojechały do mnie połączone ze sobą i bałam się, że jak je rozłączę to coś się urwie lub połamie, ale na szczęście nie! Są całe i wyglądają tak :)  




Możecie je kupić TUTAJ (klik)

Jak Wam się podobają? Skusicie się? :)

Do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz