,

niedziela, 7 sierpnia 2016

Pierwsze zamówienie z ZAFUL. COM dotarło :)

Witajcie!
Ostatnio same posty z rzeczami z chińskich stronek, ale trochę tego przyszło i chciałabym Wam wszystko dokładnie pokazać :) Także dzisiaj coś dla fanek małych torebek.
Od jakiegoś czasu szukałam małej, czarnej torebeczki i przeglądając stronę ZAFUL.COM znalazłam takie OTO MAŁE COŚ (klik)

Wiedziałam, że będzie malutka, ale nie myślałam, że aż tak :D Mieści mi się w niej jedynie portfel, małe perfumki i szminka na dnie :D Ale ważne, że się mieszczą najważniejsze rzeczy :) W każdym razie spodziewałam się czegoś odrobinę większego, ale co do czego nie ma tragedii :) 






Torebka ogólnie jest fajnie wykonana. Materiał nie jest jakiś cienki jak to bywa w tych chińskich torebkach, ale wygląda nawet solidnie :) Zobaczymy jak długo wytrzyma, ale jak na razie torebka mi sie podoba. A wygląda tak :)



Jak Wam się podoba? Kupiłybyście taką torebkę?

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz