,

środa, 10 sierpnia 2016

Znacie stronę NastyDress.com? - moja Wishlista

Hej Kochani!
Znacie już sporo stron, na których można znaleźć fajne drobne gadżety, ale i modne oraz tanie ubrania! Ostatnio dość modne stało się zamawianie z tzw. "chińskich" stron. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejną stronę tego typu i swoją wishlistę... Nie mogłam się oprzeć, musiałam coś zamówić. 

A więc, tym razem jest to strona NastyDress.com. Można tam znaleźć bardzo fajne i modne rzeczy! Nawet przeliczając na nasze PLN-y to się opłaca :)

Pokażę Wam, co zamówiłam :)

A więc pierwsza rzecz to taki oto szary kombinezon. Od jakiegoś czasu szukałam czegoś takiego- długi rękaw i dresowy materiał. Zobaczymy jak będzie wyglądał na żywo. 

Możecie go kupić >>TUTAJ (klik)<<


Kolejna rzecz to koszula dla mojego męża. 

Możecie ją kupić >>TUTAJ (klik)<<


Ostatnie zakupy dla niego niezbyt się udały, ale postanowiłam znowu spróbować. Tym bardziej, że na stronie znalazłam coś takiego jak SIZE Conversion Chart, gdzie jest wypisane jakie "ICH" rozmiary odpowiadają "NASZYM" i tym się sugerowałam- zobaczymy czy to się sprawdza :D



Następna rzecz to mały ręcznik z mikrofibry do suszenia włosów. Widuję je często u innych blogerek i podobno są fajne, także wypróbujemy.

Można je dostać >>TUTAJ (klik)<<
 No i ostatnia rzecz jaką zamówiłam jest naszyjnik. Złoty gruby łańcuch i soczyste, czerwone usta :D

Dostępny >>TUTAJ (klik)<<



 Jak dla mnie fajne jest to, że na niektórych stronach- na NastyDress.com także, są realne zdjęcia zakupionych na stronie rzeczy, czyli inni klienci wstawiają zdjęcia tego, co kupili, pokazując jak to wygląda w rzeczywistości. Wtedy łatwiej jest ocenić czy warto kupić daną rzecz, szczególnie w przypadku ubrań. >>TUTAJ (klik)<< macie link do tych zdjęć. 

Co myślicie o tej stronie? Jak Wam się podobają rzeczy, które kupiłam? Dajcie znać! A ja nie mogę się już doczekać kiedy do mnie dotrą :) 

Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz