,

sobota, 3 września 2016

Gwóźdź programu... Czyli niespodzianka ze strony Gamiss.com

Witajcie Kochani!

Pewnie zastanawiacie się o czym będzie dzisiejszy post skoro na zdjęciu głównym jest... gwóźdź? Otóż post będzie o butach ze strony GAMISS.COM.

Zamówiłam dość fajne brązowe buty na obcasie. Są ocieplane w środku, więc będą ok na chłodną jesień czy początek zimy póki śniegi i chlapa ich nie rozkleją :D Jeśli chodzi o rozmiar mógłby być większy, ale nie ma tragedii :D Są dość wysokie jednak platforma z przodu niweluje tę wysokość. Buty są sznurowane z przodu. 




Jednak, gdy wkładam do nich GOŁĄ nogę by je zmierzyć poczułam coś nieprzyjemnego w środku, więc wyjęłam nogę i pomyślałam, że jest tak jakiś plastik zabezpieczający przez zgnieceniem czy coś... A tu się zdziwiłam, gdy włożyłam do środka rękę i poczułam ukłucie! Rozwiązałam sznurowadła, zajrzałam a tak gwóźdź ostrą końcówką do góry!!!!! Jakie szczęście, że nie włożyłam tej gołej nogi głębiej... Od razu dałam tacie, żeby wyjął mi to coś z buta. Tata wrócił z butem i gwoździem :D Także postanowiłam Wam pokazać jaka niespodzianka była w bucie. 




Także po wyjęciu gwoździa bałam się włożyć drugi but, ale na szczęście nic w nim  nie było. Reasumując buty są nawet wygodne, mogłyby być ciut większe, bo na skarpetkę to pewnie tam miejsca nie ma, nie czuć ich wysokości, a materiał... Jak w chińskich sklepach :D Kolorek spoko, taki jak na zdjęciu. 

Możecie je dostać TUTAJ (klik)

Jak Wam się podobają? Ja następnym razem nie będę się tak spieszyła z zakładaniem nowych butów na nogi. 

Do następnego!

1 komentarz:

  1. Dla mnie to nie do pomyślenia, żeby taka "atrakcja" pojawiła się w moim obuwiu. Co z tego, że buty ładne jak mają że sobą dość nieprzyjemną dla Ciebie sytuację. ;)

    OdpowiedzUsuń