,

niedziela, 4 września 2016

Co jeszcze zamówiłam ze strony GAMISS.COM?

Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam moje ostatnie zamówienie z GAMISS.COM

Materiał nie jest zły, ale wygląda trochę kiczowato... Tak chińsko :D W środku materiał szeleści jak gazeta, także nic przyjemnego.






Brązowe buty (klik), o któryh przeczytacie więcej w poprzednim poście TUTAJ (klik).



Biały zestaw posiada 4 pędzelki. Jak dla mnie to najbardziej nadaje się do pracy ten z czubeczkiem, a resztą średnio wygodnie jest blendować cienie, ponieważ włosie jest zbyt długie i rzadkie. 

W różowym zestawie jest 5 pędzli. Sytuacja jest taka sama jak w przypadku białych pędzli.






Matowe błyszczyki, o których możecie przeczytać w poprzednim poście TUTAJ (klik). Tam znajdziecie sporo zdjęć + filmik. 





Zamówiłam też kępki rzęs- 8mm oraz 12 mm. Jeszcze ich nie używałam, ale wyglądają spoko. 
Możecie je dostać TUTAJ (klik) i TUTAJ (klik).





     Jajeczko do mycia pędzli (klik). Też jeszcze nie używałam, ale dopiszę tutaj jak się sprawdza.




I ostatnie produkty to rzęsy na pasku po 10 par. Jedne dość grube (klik) bardziej wieczorowe i Drugie bardziej delikatne, dzienne (klik). Są identyczne jak te z Rosegal, o których pisałam TUTAJ (klik).


Jak Wam się podoba to zamówienie? Dajcie znać! :)
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz