,

czwartek, 22 września 2016

MAYBELLINE- New Instant Age Rewind- recenzja

WITAJCIE!
Dzisiaj napiszę Wam kilka słów o korektorze firmy MAYBELLINE. 
Często widziałam go u innych blogerek i vlogerek. Słyszałam też o nim sporo dobrego, dlatego też postanowiłam go wypróbować. 



Jest to korektor wygładzający. Ma bardzo fajny aplikator nasiąkający produktem. Dobrze się rozprowadza. 



Tutaj widać zużycie produktu


Ja posiadam najjaśniejszy kolor LIGHT PALE



Korektor moim zdaniem ma krycie średnie. Ja mam małe cienie pod oczami, więc z nimi sobie radzi doskonale, ale nie wiem jak by się sprawdził na większe cienie.





 Niestety nie można go kupić, np. W Rossmanie w szafie MAYBELLINE :( Ja swój dostałam ze Stanów i szczerze mówiąc nie wiem ile dokładnie kosztował, ale patrząc na jego ceny na Internecie to są trochę odstraszające! Na przykład PREMIUMUSA.PL (KLIK) 64 zł! -to możliwe??

Dajcie znać czy miałyście do czynienia z tym korektorem i jak u Was się spisuje?

Do następnego!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz