,

piątek, 30 września 2016

Torebka z TwinkleDeals.com w końcu dotarła!

Witajcie Kochani!
Doczekałam się! Dotarła moja torebka z TwinkleDeals.com!! I jestem z niej baardzo zadowolona- jak na razie :D Wygląda tak jak sobie ją wyobrażałam. W końcu jakiś sensowny materiał, wygląd i... rozmiar! I uwielbiam ten kolorek <3 

Możecie ją kupić TUTAJ --->>>(klik). DARMOWA WYSYŁKA!


Niestety duża przegroda nie jest zamykana na zamek, a jedynie na takie pokrętełko. W środku ma mniejszą przegrodę, która jest zamykana na zamek. 


Do torebki dołączony jest również pasek. Na początku go nie doczepiałam, bo dwie rączki i tak są dość długie, jednak nie jest to wygodne w noszeniu na ramieniu. Dlatego też skorzystam z dodatkowego paska :)





Jak Wam się podoba ta torebka? Ja jestem bardzo zadowolona. Jest fajnie wykonana, ma dobry materiał i świetny kolorek <3 

A tymczasem do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz