,

poniedziałek, 3 października 2016

Ponownie zakupy na Zaful.Com



Witajcie!
Dzisiaj kolejne zamówienie, tym razem z Zaful.com. Zapraszam!

 A więc ostatnio zamówiłam sobie taką fajną, śmieszną BLUZĘ PANDĘ (klik). Mogłaby być trochę większa, ale ogólnie jest OK. Pod spodem ma takiego... "miśka" więc jest to bardzo ciepła bluza. Na kapturze ma urocze czarne "uszka" pomponiki :) 





Kolejna rzecz to różowy T- Shirt (klik), ale kupiłam go z myślą o koszuli nocnej, bo na taką mi wygląda i świetnie się sprawdza. Jest bardzo fajna! Uszyta z miękkiego materiału i przyjemna w dotyku. Bardzo fajnie się w niej śpi :) 


Ostatnia rzecz z mojego najnowszego zamówienia to.... CHUSTA (klik), która wyglądała na mniejszą na stronie. Stwierdziłam, że będzie się raczej nadawała jako kocyk niż na szalik. Gdy ją założyłam to czułam jakby ktoś usiadł mi na kark! :) Chyba, że zarzucę ją na ramiona w chłodny wieczór. 




Jak Wam się podobają te rzeczy? 
Do następnego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz