,

wtorek, 18 października 2016

Róż MAKEUP REVOLUTION POWDER BLUSH- kolor #treat



Róże nigdy jakoś nie były mi potrzebne, a raczej ja myślałam, że mi nie pasują. Używałam tylko bronzerów. Od jakiegoś czasu przy okazji zakupów internetowych, promocji w drogeriach itp. zaopatrzyłam się w kilka róży, między innymi w róż firmy MAKEUP REVOLUTION POWDER BLUSH, który chcę Wam dzisiaj przedstawić.  

W tej serii jest 6 kolorów: Treat, WOW!, Love, NOW!, Sugar i HOT. Ja posiadam na razie jeden kolor- #treat. 



Po pierwsze jest to produkt bardzo TANI, bo kosztuje około 5zł (!). Poza tym jest jak na tę cenę trwały. 

Opakowanie jest całkiem fajne, jednak napisy bardzo szybko się wytarły. Opakowanie posiada tak jakby zatrzask, ale jest też malutki otworek, dzięki któremu można podważyć "klapkę" i spokojnie otworzyć produkt :)



Tak jak pisałam wcześniej posiadam kolor #treat. Jak dla mnie jest to prześliczny pomarańczowo- brzoskwiniowy kolor. Jak widzicie na zdjęciach produkt jest bardzo dobrze napigmentowany i ma prześliczny kolor! 
Nakłada się go przyjemnie i moim zdaniem bardzo ładnie wygląda na twarzy. Na pewno skuszę się na inne kolory! Czekam jeszcze aż pojawią się bronzery z tej serii, a może już są? 


Dajcie znać czy macie, używacie tych produktów? Jak u Was się sprawdzają?

Do następnego,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz