,

czwartek, 27 października 2016

Zakupy na stronie NastyDress.com

Hejka Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam moje ostatnie zamówienie z NastyDress.com. Zamówiłam 3 rzeczy: Bluzkę koszulową, torebkę i spodnie dla męża. Ogłaszam wszem i wobec, że nie zamówię już więcej spodni dla męża na chińskich stronach. Z krótkimi spodenkami może i trafiłam z rozmiarem, ale jeszcze nie zdarzyło się, żeby długie spodnie były trafione z rozmiarem! Także KONIEC zamawiania spodni dla męża! Przykro mi kochanie, chciałam dobrze :D 

A więc:
 a'la zamsz. W rzeczywistości jest bardziej brązowa niż marchewkowa, ogólnie jest całkiem fajna, dobrze wykonana, fajny materiał i spoko wygląd. I co dla mnie barzo ważne- ma dodatkową kieszonkę z tyłu torebki.





Cienki materiał, koszulowy, przyjemny w dotyku. Z przodu wiązanie, które "schodzi" dość nisko, ale pomyślałam, że będę nosiła pod spodem jakąś bokserkę czy coś w tym stylu :)





No i nieszczęsne czarne spodnie (KLIK) dla męża. Są jak zwykle za wąskie i za małe... Dlatego też zdjęcie nie jest na "modelu" :D





To by było na tyle . Pamiętajcie o Halloweenowych promocjach na stronach-  

Do następnego!

2 komentarze: