,

poniedziałek, 31 października 2016

Zimowa kurtka z DressLily? Warto?

Witajcie!
Lubię Jesień jeśli jest słoneczna i kolorowa, gdy jadę przez las i widzę te różnorodne kolory drzew od zielonego, po ognistą czerwień i pomarańcz. To naprawdę piękna pora roku. Jednak nie zawsze jest tak....kolorowo :) Niestety jesień to też chłodne a nawet zimne dni, chlapa, deszcz i noc w dzień :D Dlatego zaczęłam przeglądać na internecie cieplejsze kurtki. Nie chcuałam typowej zimowej, bo już mam, ale taką nie za cienką  ani za grubą :D

Przeglądając produkty na stronie DRESSLILY.COM wpadłam na ciekawą, miętową kurtkę z dzianinkowym kapturem i dzianinową dolną częścią kurtki. 

Jest całkiem wygodna, dość ciepła, fajny dzianinowy ściągacz, jednak dzianinowy kaptur raczej nie jest za ciepły i wiatr i tak wieje w uszy :D Do kołnierza można przyczepić "puszek", myślałam, że jest on na brzegu kaptura, ale okazało się, że nie. Zapisany jest na guziczki. Trochę różni się w rzeczywistości kolorem i wielkością, ale nie jest zły. 









Kolejną rzeczą jaką zamówiłam jest Koszula w bordową kratkę >>>klik<<<.
Koszula sama w sobie ok, ale denerwują mnie materiały z jakich wykonują takie koszule- męskie jak i damskie. Trudno do czegoś porównać ten materiał. Taka trochę plandeka :D Po praniu materiał trochę zmiękł, ale czuje się, że naturalne to to nie jest. Jak zakłaam na siebie takie coś, od razu przypomina mi się program, w którym oglądałam jak Chińczycy robią ubrania z przetworzonych plastikowych butelek.




W bluzce spodobał mi się bardzo kolor i ta ozdobna czarna koronka na plecach. Wygląda bardzo elegancko. Bluzka jest trochę na mie za duża i ma duuży dekolt, jednak ja założyłam pod nią podkoszulkę z koronką, więc fajnie to do siebie pasowało. Bluzka jest z przodu krótsza i ma taki jakby ściągacz, więc bardziej pasuje włożona w środek, a tył ma dłuższy, który można wypuścić. 





Jak Wam się podobały moje zakupy? Kupilibyście coś z tych rzeczy? Przypadło Wam coś szczególnie do gustu?


Do następnego!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz