,

poniedziałek, 31 października 2016

Zamówienie z ZAFUL.COM

Hej wszystkim!
Wielkimi krokami zbliża się do nas zima, więc ostatnio przeglądam sporo cieplejszych rzeczy na internecie. Zaglądając na stronę ZAFUL.COM wypatrzyłam kilka fajnych rzeczy.

 wpadła mi dość szybko w oko. Bardzo spodobał mi się pastelowy, różowy kolor i jasny pomponik. Czapka jest wygodna i ciepła! Wygląda tak jak myślałam. Ma na przodzie dwie ozdobne agrafki. 





Żeby było bardziej różowo, zamówiłąm też sobie różową bluzę z szarym kapturem >>>klik<<<. Bluza okazała się niestety za mała. Podwójny kaptur, myślałam, że po prostu w środku jest inny kolor, ale okazało się, że są to oddzielne dwa kaptury, włożony jeden w  drugi :D Jeśli chodzi o materiał bluzy to nie jest on za dobry. Od razu widać, że w niedługim czasie zacznie się kosmacić. Wiedząc o tym i tak nie raz kupuję takie bluzy z myślą, że "ta może będzie inna, lepsza i się nie skosmaci" :D Jak na razie przegrałam. Przykładem może być bluza Panda z poprzedniego posta. Założyłam ją może ze 3-4 razy i już ma na sobie kuleczki i pojawia się ich co raz więcej.






Kolejna rzecz to asymetryczna dłuższa, bordowa bluzka.>>>klik<<<. Ma dość lejący się materiał, więc widać wszystkie fałdki i np granicę spodni. Ogólnie materiał przyjemny, miękki w dotyku, kolor taki sam jak na zdjęciu na stronie. Niechcący zamówiłam dwie sztuki, ale drugą już zainteresowała się siostra, twierdząc, że będzie to dla niej fajna sukienka :D



No i na koniec biżuteria. Śliczny pastelowy, miętowo-różowy naszyjnik! >>>klik<<<. Jest przecudowny! Piękne kolorki, błyszczące cyrkonie <sroka> w połączeniu ze złotem- BOMBA! 





To tyle na dzisiaj! Tym razem wpadło Wam coś w oko? :)

Do następnego!

2 komentarze:

  1. Faktycznie czapka jest bardzo ładna i ja jestem wielką zwolenniczką tego typu nakryć głowy. Tym bardziej, jak zaglądam do sklepu https://hatfactory.pl/ i widzę te wszystkie kapelusze czy czapki to najchętniej do razu wykupiłabym je wszystkie na jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu. Jeśli chodzi już o same nakrycia głowy to najczęściej ja kupuję je w https://www.sterkowski.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej pasują one mi do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń