,

czwartek, 3 listopada 2016

Gadżety kuchenne z Gamiss.com i nie tylko :)

Witajcie!
Zwykle przeglądając rzeczy na chińskich stronach zamawiałam ubrania, buty, torebki, itd. Ostatnio, w związku z tym, że szykujemy z mężem swoje mieszkanie, często przeglądam jakieś fajne gadżety, np. do kuchni. Niektóre są dostępne w Polsce, ale oczywiście u nas są o wiele droższe. 
Dzisiaj pokażę Wam 1 cz. mojego zamówienia z GAMISS.COM.



To akurat nie jest gadżet, ale bardzo mi się spodobały na stronie, jak i teraz w rzeczywistości. Jeden kolczyk trudno się rozpina, gdy już mi się to udało i zapięłam go na uchu, znowu miałam problem, żeby go zdjąć! Myślałam, że albo go połamię, urwę, lub też tam po prostu zostanie :D Na szczęście jakoś udało mi się cudem go odpiąć i zdjąć :) 

Możecie je kupić TUTAJ >>>klik<<<



Kolejna rzecz to kieliszki, które zamawiałam z myślą o moim mężu, ponieważ on lubi takie nietypowe gadżety. Poza tym mi też podoba się to, jak wygląda w tym jakiś napój. Wódka może nie zrobi takiego wrażenia bo jest biała, ale whisky czy wódka kolorowa już wyglądają fajnie :) 
Jeśli chodzi o "kieliszki" z motywem czaszki, to myślałam, że będą to właśnie KIELISZKI, a nie "półszklanki" . Choć jeśli chodzi o pojemność to kieliszki mają 50ml, więc w sumie normalnie, ale wyglądają na większe :) Sprzedawane są po 1szt., ja zamówiłam 4szt. :)

Możecie je dostać TUTAJ >>>klik<<<





Następny gadżet to hmm.. oddzielacz białka i żółtka jajka :D Pomyślałam, że może mi się przydać w kuchni. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale jestem bardzo ciekawa czy rzeczywiście to ułatwia sprawę :) 

Możecie go kupić TUTAJ >>>klik<<<



Kolejna rzecz to sylikonowa foremka do jajecznicy w kształcie zajączka :) Widziałam nie raz na internecie różne "obrazki" na talerzu z jajecznicy i pomyślałam, że fajnie może to wyglądać i może być ciekawe szczególnie dla dzieci :) Tego również jeszcze nie używałam. Zastanawiam się jak to się sprawdzi, bo słyszałam o tym też negatywne opinie typu: jajka się rozlewają, foremka wcale nie trzyma części jajek na swoich miejscach. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) 

Możecie to kupić TUTAJ >>>klik<<<



Na stronie od niedawna są też rzeczy dla zwierzaków-ubranka, świecące obroże, miseczki, legowiska, itd. ZAJRZYJCIE TUTAJ >>>klik<<<
Pomyślałam też więc o swoim pupilku i zamówiłam miseczki na karmę i wodę :) Zastanawiałam się czy piesek będzie chciał jeść z tych miseczek, bo jak wiadomo Yorki są wybredne i mają swoje WIDZI MI-SIĘ :D Aaaaleee ku mojemu zadowoleniu po wsypaniu karmy do środka od razu wzięła się za jedzenie. Także udany zakup. 

Miseczki możecie dostać TUTAJ >>>klik<<<




To wszystko z 1 cz. zamówienia. Czekam jeszcze na chochelkę, która ma stopki i sama stoi, legowisko dla Papi, kolejna ciekawa szklanka, itp. Także czekam na paczuchę.

A jak podobają Wam się rzeczy z dzisiejszego posta ? Skusicie się na coś ? :)

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz