,

czwartek, 24 listopada 2016

Cudooowne CHIŃSKIE pędzle i nie tylko, czyli najlepsze zamówienie z Gamiss.com


Witjacie!
Tak jak zapowiadałam na blogu dzisiaj chcę Wam pokazać moje zamówienie ze strony GAMISS.COM. To chyba moje najlepsze zamówienie dotychczas! Wybrałam różne rzeczy, ale najbardziej zachwyciły mnie pędzle do makijażu. No jestem po prostu wniebowzięta!

Zamówiłam 2 zestawy.
Myślałam, że będzie to bardziej morska zieleń, ale, gdy dotknęłam włosia już mi nie przeszkadzał ich kolor! Są jeszcze dostępne złote, więc na pewno jeszcze je zamówię! Po prostu jak dla mnie są na chwilę obecną świetne! Włosie nie wypada, jest mięciutkie. Jedynie dodałabym tu jeszcze mniejszy puchaty pędzelek do bronzera, bo te w zestawie są dość duże, raczej do pudru :) Może dziwicie się, że się nimi tak zachwyciłam, ale zamawiałam już wiele pędzli z chińskich stron i jeszcze tak mięciutkich nie miałam. Poza tym one są takie ładne! :) Polecam serdecznie! Na świąteczny prezent idealne dla każdej kobiety!!! 







Tym razem 7 pędzli ze złotymi trzonkami. Nimi jestem równie zachwycona jak poprzednimi. Te kwadratowe rączki są świetne i takie błyszczące! :) Włosie jest mięciutkie i nie wypada. Po prostu super! Na gwiazdkowy prezent idealne! Czy nie wyglądają elegancko? Same oceńcie! :)







Poza tym zamówiłam jeszcze Klipsy do zdejmowania hybryd >>>klik<<<
Do tej pory męczyłąm się z zakładaniem folii, a szczególnie z jej utrzymaniem na palcach. Klipsy na pewno będą wielką pomocą, jednak nie wiem czy będą dobrze trzymać wacik bo nie są zbyt mocne. Zobaczymy!



Rzęsy są na przezroczystym pasku, więc nie będzie go widać. Jeszcze nie testowane, ale na pierwszy rzut oka wydały mi się trochę sztuczne. (?) Hmm sztuczne rzęsy sztuczne? Może lepiej brzmi, że wydają mi się zbyt plastikowe :D Ale okaże się :) W każdym razie podoba mi się w nich, że w wewnętrznym kąciku są dłuższe.





Kolejne rzęsy, jednak te są na czarnym pasku. Mam już takie w swojej kolekcji i bardzo przypadły mi do gustu. Są idealne na jakieś większe wyjścia, bo na co dzień jak dla mnie są za gęste. Pasek jest tak jakby...papierowy? Ciężko to nazwać. W każdym razie fajnie łączy się z klejem i żadna żyłka nie drażni oka :)





Czekam jeszcze na:
1. Znane Wam już pewnie szczotki do makijażu >>>klik<<<. Jestem ciekawa jak sprawdzają się przy nakładaniu produktów, szczególnie te chińskie :D

2. Cyrkonie do zdobienia >>>klik<<<. Na zdjęciu jest ich sporo, a znającżycie w rzeczywistości będzie po 5 w przegrodzie :D


4. Zabawka, pianino >>>klik<<<. Oczywiście zamówiłam z myślą o swoim synku. Ciekawa jestem czy zwierzęta nie będą wydawały chińskich odgłosów :D

5. Bukiet sztucznych kwiatów >>>klik<<<. Głównie do robienia zdjęć :)

No i to tyle na dzisiaj! Pamiętajcie o zbliżającym się BLACK FRIDAY >>>klik<<<.

Jak podoba Wam się moje zamówienie? :) Dajcie znać !

Do następnego!

2 komentarze: