,

piątek, 25 listopada 2016

Sukienka z DressLily?



Witajcie!
W Wigilię czy Święta Bożego Narodzenia lubię założyć coś eleganckiego, np. sukienkę. Dlatego też ruszyłam w Internet na poszukiwania czegoś w tym stylu.

Wpadłam na dość fajnie wyglądającą sukienkę z DRESSLILY.COM.

Na zdjęciu wygląda tak samo jak w rzeczywistości. Rękawy zrobione są z fajnej, miękkiej koronki. Jedynym minusem jest to, ze jest na mnie za krótka :( Dlatego też albo moja siostra albo mama będą miały fajna sukienkę :)



Jakiś czas temu mój mąż upatrzył sobie bransoletkę na rzemyku z kotwicą. Jednak, gdy do nas dotarła okazała się za krótka, dlatego noszę ją ja :D Zamówiłam mu więc inną i ta jest OK :) Jest to długi, pleciony rzemyk, z magnesowym zapięciem. 





Zamówiłam sobie też taki mały gadżet do włosów, a mianowicie gumkę ze srebrną blaszką. Często związane włosy ze względu na to, że jest mi tak wygodniej przy synku, tak więc pomyślałam, że taka ozdóbka będzie fajna dla mnie. Gumka jest mocna i mocno trzyma włosy. 




Zamówiłam także marynarkę dla swojego męża z myślą o Świętach :) Jednak okazała się za mała, jak większość rzeczy, które zamawiałam dla niego.... niestety :( A jest wykonana naprawdę z fajnego, grubszego materiału... Materiał ma fajną fakturę... Ale niestety, znowu się nie udało... 











I to by było na tyle :) 
Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz