,

poniedziałek, 4 września 2017

It's not the end of the summer...!


Hej wszystkim!

Mamy już wrzesień, co kojarzy nam się już z jesienią, początkiem szkoły, itd. Tak wiem, nie zaczęłam dobrze... Alee nie ma co się dołować, bo wrzesień też może być jeszcze ładny, słoneczny i kolorowy. Dlatego rozchmurzamy się i oglądamy, co fajnego, letniego znalazłam jeszcze na  ROSEGAL . 



Hey everyone!


We already have September, which we associate with the fall, the beginning of school, etc. I know, I did not start well ... But September can also be nice, sunny and colorful. That is why we looking at what a cool summer I found on ROSEGAL.



(1) KLIK/CLICK
(2) KLIK/CLICK

(3) KLIK/CLICK
(4) KLIK/CLICK





You want some new clothes, why not taking a look over here?

Summer sales ongoing, all from 33% off. 
Use code RGEN for another 10% off!


11 komentarzy:

  1. Ładne sukienki, pierwsza śliczna :) poklikane wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chyba też najbardziej wpadła w oko ta pierwsza :) dzięki

      Usuń
  2. śliczne sukienki, klik, ja teraz myślę o ciepłych swetrach

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie świetne, ale druga podoba mi się najbardziej, poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kwiecista sukienka maxi jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja liczę na ciepły i słoneczny wrzesień, a jak będzie to zobaczymy... :) poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre kiece! Ostatnia najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga i trzecia torebka- mega!<3 (16.93, 22.45)
    Kurczę lato dopiero za 10 miesięcy, trzeba gdzieś wybyć na wakacje do Grecji:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń