,

czwartek, 7 września 2017

Tankini na jesień? Czyli przesyłka od TWINKLEDEALS

Witajcie!
W dzisiejszym poście rzeczy zamówione daaaaaaaawno na TWINKLEDEALS. Najpierw cisza, po przypomnieniu o zamówieniu dostałam odpowiedź, że nie ma prawie wszystkich rzeczy na magazynie, po wyborze nowych wiadomość za 2 tygodnie, że dopiero wysłano. 

Tak więc przedstawiam Wam tankini na jesień 😂 W porę do mnie dotarło, nie powiem. Mogłabym je założyć w sumie na basen, ale i tak okazało się za duże ☹








Kolejna rzecz to spodnie dla męża. Tak wiem, mówiłam, że więcej nie zamówię spodni na chińskich stronach. Jednak kiedyś udało mi się trafić z rozmiarem krótkich spodenek i miałam nadzieję, że i tutaj trafię. Specjalnie wybierałam model spodni, gdzie widać jak wyglądają na modelu a nie na płasko, tak, żeby było widać, że nogawki są proste, a nie tzw. rurki. Niestety, znowu ZŁE! W pasie pewnie byłyby ok... wiedziałabym to jakby udało się je w ogóle wciągnąć na tyłek przez te wąskie nogawki!


Ostatnia rzecz to damska marynarka. Bardzo spodobał mi się jej wzór. Na zdjęciu nie zauważyłam, że ma guzik, choć można uznać, że rzeczywiście go nie ma, bo jak tylko wyjęłam ją z paczki, to guzik odpadł 😂 Wydała mi się elegancka szczególnie przez falowane brzegi. Ogólnie nie jest zła, ale jest chyba trochę źle zszyta, bo podszewka się ciągnie przez co zaginają się te fale z przodu. Ciężko się ją prasuje, ponieważ podszewka jest bardzo śliska i gdy prasuje się na lewą stronę to wierzchni materiał jest dalej pognieciony, prasując na prawej stronie, marynarka ślizga się po desce do prasowania i po prostu spada. 






Linki do zamówionych rzeczy:




Co myślicie? Jest coś, co wpadło Wam w oko? :)


9 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy są fajne, chyba spodnie jedynie najmniej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik bardzo ładny, szkoda że tak późno doszedł w sumie po sezonie ;)marynarka widzę, ze już wyprzedana ;)kliki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy, szkoda, że tankini tak późno przyszło i że za duże:/
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze zamówienie nie do końca się udało :( następnym razem będzie lepiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka ładna, ale skoro taka kiepska jakość to podziękuję. Ja czekam już ponad miesiąc za zamówienie z tego sklepu, właściwie... to już zapomniałam co zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze ten strój za duży bo wygląda fantastycznie :) Masz rację - na jesień trochę słabo, ale właśnie na basen mógłby być fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten strój jest super, szkoda, że przyszedł po sezonie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kostium w ogóle mi się nie podoba, bo nie przepadam za łączeniem deseni ale ta marynareczka jest świetna^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Tankini jest super!
    Ja już kilka razy zamawiałam spodnie i szorty i za każdym razem trafiłam z rozmiarem:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń