,

czwartek, 7 września 2017

Tym razem coś do nowej kuchni | SAMMYDRESS

Witajcie!
Już niedługo czeka mnie przeprowadzka "na swoje". Teraz wszędzie widzę tylko rzeczy do wyposażenia mieszkania 😂 Postanowiłam więc złożyć zamówienie na SAMMYDRESS.

Wybrałam wagę kuchenną. Spodobał mi się jej design, gdyż miała być srebrna, tak jakby ze stali szczotkowanej. Nie było wyboru kolorów, a dotarła do mnie...turkusowa! Średnio pasuje do biało, szaro czerwonej kuchni.. no, ale cóż :) 



Kolejna zamówiona rzecz to żólta, rozkloszowana spódnica. Ogólnie jest taka jak na zdjęciu, jednak niestety za duża. Spokojnie mogłam wziąć mniejsza bo ma z tyłu ściągacz. 





Linki do zamówionych rzeczy:



Co myślicie o tym zamówieniu? Ja myślę, że zamawiam co raz częściej rzeczy, które okazują się inne niż na stronie lub po prostu niedobre na mnie... 

7 komentarzy:

  1. POdoba mi się i waga i spódnica, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówienie super, sama bym się skusiła na wagę, spódniczka również śliczna :) kliki $12.95;12.15

    OdpowiedzUsuń
  3. waga kuchenna - praktyczna rzecz, ja sobie kupiłam tego lata wagę w biedronce, w arbuzy :D szkoda, że spódnica nie trafiona rozmiarowo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że wagę przysłali nie taki kolor jak trzeba, a spódnica za duża :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna waga, najważniejsze ze działa, urocza spódnica , ja zawsze biorę rozmiar większy i czasami okazuje się, że niepotrzebnie

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście, to jest po prostu inna waga ale i tak uważam że jest fajna! Jednak dobrze, że informujesz o tym, że dali Ci inną, bo to jest bardzo wartościowa informacja dla potencjalnych klientów. Fajnie, że mają coś prócz kiecek. Spódnica jest mega! Widziałam, że są różne wzory, ciężko się zdecydować! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wagi to bym się ucieszyła:) Fakt, kolor średni..(12.95)
    A spódnica ciekawa, ale chyba rzdko bym ją nosiła:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń