,

środa, 20 września 2017

Tunic Tops | Dresslily




Witajcie!
Nie wiem czy już to Wam mówiłam, ale jednym z moich ulubionych chińskich sklepów jest DRESSLILY. Zazwyczaj nie ma z niczym problemu, wysyłka i czas dostawy są o wiele krótsze niż na innych stronach i mają tam przeróżne rzeczy, od dywaników, po zasłony i gadżety do kuchni po organizery na kosmetyki, biżuterię i zabawki dla dzieci. Porównując DRESSLILY z innymi stronami mogę też powiedzieć, że mają lepsze ceny. 

Dzisiaj chcę pokazać Wam co znalazłam fajnego w dziale TUNIC TOPS.


************

Hello!
I don't know if I already told you, but one of my favorite Chinese stores is DRESSLILY. Usually there is no problem, shipping and delivery times are much shorter than on other sites and they have a variety of things ranging from rugs, curtains and gadgets to kitchens to cosmetics, jewelry and toys for children. Comparing DRESSLILY with other sites, I can say that they have better prices.

Today I want to show you what I found cool in the TUNIC TOPS.

To jest moja ulubiona / This is my favourite



Lubię motywy koronki w bluzkach i sukienkach/ I like lace motifs in blouses and dresses

Motyw koronki i kolor po prostu mnie urzekły/ The lace motif and color just fascinated me

W sklepie mają również dział z odzieżą PLUS SIZE
The store also has a department with clothing PLUS SIZE




Po tych zdjęciach chyba widać, że lubię koronki? Co myślicie o tych tunikach? /
After these photos I can see that I like lace? What do you think about these tunics?

Do zobaczenia!/ See You!



2 komentarze:

  1. Ja również lubię koronki. Pierwsza, biała jest bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie propozycje bardzo fajne, ja też lubię wszelkie hafty i koronki :) poklikane

    OdpowiedzUsuń