,

czwartek, 26 października 2017

Lista życzeń | Wishlist | Rosegal


Hej wszystkim!

Dzisiaj zobaczycie moją wishlistę rzeczy z ROSEGAL. Na zewnątrz coraz chłodniej, dlatego też często przeglądam ciepłe, zimowe wdzianka. Pokażę Wam co ciekawe wpadło mi w oko, może i Wam coś się spodoba? :) Poza tym dzisiaj postanowiłam pokazać Wam wishliste w inny sposób, dajcie znać co myślicie :)
Zapraszam!

 ( 1 )      ( 2 )      ( 3 )       ( 4 )      ( 5 )

( 1 )     ( 2 )     ( 3 )     ( 4 )


Mam nadzieję, że ten sposób wishlisty Wam się spodoba. Dajcie koniecznie znać :)

Na koniec chciałabym zaprosić Was do zabawy Hallowen'owej . Koniecznie musicie zobaczyć też promocje z tej okazji TUTAJ.

Do następnego!
Paula

24 komentarze:

  1. Aj, kocham połączenie czerni i bordo :) Stworzyłaś bardzo ładne i eleganckie zestawy. Szczególnie w oko wpadła mi ta mała torebeczka oraz kozaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba zamówię ja następnym razem !

      Usuń
  2. Piękne rzeczy wybrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista :) zamówiłam tę bordową torebeczkę, ciekawa jestem czy na żywo będzie równie śliczna :)poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy :) Ja ostatnio uwieliam bordowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zestawy, ta sznurowana spódnica świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwie pary takich ala skórzanych spodni, uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja kiedyś miałam i też często w nich chodziłam. Chyba znowu muszę zrobić taki zakup :)

      Usuń
  7. Zestaw nr 1 chętnie widziałabym w całości w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też. Ta torebka mnie urzekła :)

      Usuń
  8. Fajne propozycje, kliki.
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny fotomontaż, zwłaszcza pierwszy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Chociaż wolę słowo zestawienie niż fotomontaż :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Mam tę szarą torebkę, ale na żywo nie podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szara torebka wczoraj do mnie dotarła. Wizualnie mi się podoba, ciekawe jak będzie się nosiła :)

    OdpowiedzUsuń