,

piątek, 27 października 2017

Gadżety Makijażowe | Dresslily | Rosegal

Witajcie!
Dzisiaj na tapecie, tak jak w tytule, makijażowe gadżety DRESSLILY i ROSEGAL

Jak wiecie kocham gadżety, a jeśli są związane z makijażem to już jest najlepiej! :) 

Bardzo eleganckie złote skuwki, miękkie włosie. Już je testowałam i mogę powiedzieć, że fajnie się z nimi pracuje. Jedynie pędzle do podkładu jest za rzadki, powinien być bardziej zbity oraz pędzel do rozświetlacza i brwi powyginały się w przesyłce i ciężko je teraz wyprostować, a ten do brwi jest naprawdę spoko! 





Oglądałam różne filmiki na YouTube i wydawało się, że nie będzie to złe rozwiązanie. Zamówiłam tę ..."maszynkę" (?) z nadzieją polubienia mycia pędzli do makijażu. Pomyślałam- usiądę z mężem przed TV, rozstawię swój zestaw pędzli i maszynkę i ... pędzle same się wyczyszczą. Tak też zrobiłam, ale jest jedna różnica- pędzle same się nie umyły... 
Powiem Wam, że małe pędzle to jeszcze jako tako, chociaż musiała wspomóc mycie palcami pocierając włosie, duże pędzle...to dramat. Pędzel kręcił się w powietrzu, a gdy wkładałam do wody to maszynka zwalniała i można powiedzieć, że pędzel ruszał się w zwolnionym tempie i wcale się nie mył... 
Natomiast jeśli chodzi o suszenie, czyli pędzel kręci się nad powierzchnią wody to SUPER! Pędzle, nawet te duże i gęste wysuszone są prawie do suchego! Na moim InstaStory na INSTAGRAMIE @paolla_makeup możecie częściej zobaczyć coś na żywo. Tę maszynkę również Wam pokazywałam, jak ona działa przy małych i dużych pędzlach. Zawsze to lepiej się ogląda niż czyta :) 

Ogólnie rzecz biorąc moim zdaniem nie warto kupować tego gadżetu tlyko po to, żeby suszyć pędzle, bo do niczego inne się nie nadaje. 

Jak wiecie w pracy wizażysty bardzo ważna jest higiena pracy. Dlatego też dla swoich klientek używam jednorazowych szczoteczek do nakładania tuszu, a teraz zamówiłam sobie również aplikatory do nakładania pomadek i błyszczyków. Sprawdzają się znakomicie! Polecam!


Jak Wam się podobają dzisiejsze gadżety? Skusicie się na któryś? 

Do następnego!
Paula

31 komentarzy:

  1. fajne gadżety, te pędzle wyglądają na solidne i dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak są bardzo miękkie i dobrze się z nimi pracuje

      Usuń
  2. Pędzle bardzo mi się podobają, wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle wyglądają świetnie :) Chętnie bym je też zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wydają się byc super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że pędzle najbardziej przypadły wszystkim do gustu :)

      Usuń
  5. Akurat mi takie gadżety nie są potrzebne, ale spodobał mi się patent z jednorazowymi aplikatorami do pomadek/błyszczyków. Pędzle bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa! Ale bajerancka ta maszyna :) A pędzle Mange są bardzo dobre :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam. Ale nie sprawdziła się niestety :( pędzle jak najbardziej spoko

      Usuń
  7. Szkoda, że maszynka do mycia pędzli się nie sprawdziła, za to pędzle są śliczne :)poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzle wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie trochę podroby Zoevy. Przynajmniej wyglądem :) ale pracuje się nimi też spoko

      Usuń
  9. Fajne są te aplikatory, pomagam - 23,71$, :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  10. JAkie słodkie patyczki do uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, tak jak napisane w poście, to są aplikatory do pomadek :))))))

      Usuń
  11. Te aplikatory do pomadek super, sama sobie takie chyba zamówię :) Szkoda, że maszynka to niewypał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, dużo by mi to ułatwiło. A aplikatory bardzo w porządku :)

      Usuń
  12. Nie moja bajka niestety ale pomagam, kliki.
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kasetkę z cieniami i błyszczykami od Sephory. Takie aplikatory z pewnością by mi się przydały. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja używam ich na klientkach, aby nie używać jednego aplikatora dla kilkunastu osób, ale to jest równie dobre wyjście przy pomadkach w kasetkach :)

      Usuń
  14. Podobają mi się te pędzle - wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle wyglądają super :) a te jednorazowe aplikatory do pomadek/błyszczyków fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń